𝗣𝗵𝗮𝗻𝘁𝗼𝗺 𝗧𝗵𝗶𝗲𝗳 𝗔𝗨
𝙎𝙖𝙞𝙝𝙖𝙧𝙖 𝙋𝙊𝙑𝖨 𝗋𝖺𝗇 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝖼𝖺𝗌𝖾 𝖺𝗌 𝖿𝖺𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝖨 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽,𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝖺𝗇𝗍𝗈𝗆 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝖾,𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾,𝗂𝖿 𝖨 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗋𝖺𝗇 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝖿𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋 𝖨'𝗆 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗅𝗅.𝖧𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋,𝗉𝖺𝗋𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝖾 𝗁𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝖽𝖾𝖺,𝗉𝗅𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗈𝗇𝗍𝗁𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗇 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗑𝗉𝖾𝗋𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾𝖽 𝖨 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾.𝖧𝖾'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗈 𝗎𝗇𝗂𝗊𝗎𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗌𝖼𝗂𝗇𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀,𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗂𝗍'𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂'𝗏𝖾 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗆𝖾𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾.𝖨𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖨 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗒 𝗁𝖺𝗁𝖺.𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗋𝗂𝖽𝗂𝖼𝗎𝗅𝗈𝗎𝗌,𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝖺 𝖽𝖾𝗍𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗅𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿.
𝖧𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗌𝗄 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗌 𝗁𝖺𝗅𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗌𝗈 𝖨 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗐𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖨'𝗆 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽,𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝖨'𝗆 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗁𝗈𝗐 𝗌𝖾𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗂𝗌𝖼𝗁𝗂𝖾𝗏𝗈𝗎𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗐𝖺𝗋𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝗎𝗓𝗓𝗒.𝖨𝗍 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗆𝖾 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅,𝖽𝖺𝗒𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿.𝖶𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖨 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀,𝖨 𝗇𝖾𝖾𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿.
"𝖧𝖾𝗒 𝖬𝖱.𝖣𝖾𝗍𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝟧 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗉𝗌 𝖺𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗌𝗈𝗈𝗇,𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾?𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀..𝖢𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗈𝗌𝗌𝗂𝖻𝗅𝗒 𝖻𝖾 𝖽𝖺𝗒𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾? 𝖭𝗂𝗌𝗁𝗂𝗌𝗁𝗂~" 𝖳𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗂𝖾𝖿 𝗍𝖾𝖺𝗌𝖾𝖽.𝖨 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗂𝗇𝗎𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗌𝖾 𝗁𝗂𝗆.