●Evvettt! İlk bölüm. Nasılsınız?Ben iyiyim. Şimdi. Bundan sonraki bölümlerde ve bu bölümde dahil olarak bu burç böyledir şu burç şöyledir dedim ama öyle değil. Hikaye için öyle yazdım. Neyse iyi okumalar:)
1. Bölüm
Lunadan:
Area ülkesinde sihir okulunun ilk
günüydü tabi ki de geç kalmamalıydım ve kalamazdımda zaten. Okul müdürü olan halamla birlikte çıktık. Halam her şeyi abartır o yengeç burcu sonuçta. Bu arada yengeç burçları endişeli burçlardır. Okula giderken halam herşeyi saymıştı"Ayy. Ya sınıfını bulamazsan ,yok sen kesin sınıfını bulamazsin off nolucak böyle. Gitmesen mi acaba?"
"Hala!Yoldayı ve artik büyüdüm burç okuluna gitmeliyim. Lütfen sakin ol" dedim ve konuşmayı bıraktı. Sonra
"Ne yapayım bende işte alışkanlık endişeleniyorum. İlk ve son kez burç okuluna gideceksin.Şu hayatta sadece bir kere burc okuluna gidiyorsun.Neyse hadi geldik. Okulda sana her çocuk gibi davranacağım."dedi
Halam ile birlikte okulun kalkanından geçtik. Halam
"Luna ben müdür odasına gidiyorum."dedi
Okul çok büyüktü adı "AREA SİHİR VE BURÇ OKULU"ydu ve aynı zamanda yatakhanelerde vardı yani okul yatılı okuldu. Okulun ismini incelerken birşey farketmiştim. Sonda küçük harfle birşey yaziyordu ama okuyamamıştım. Daha sonra halama sorarım dedim ve içeri girdim. Zil girer girmez çaldı ve okulu gezemedim ama tenefüste gezebilirdim. Çok sinir olduğum seylerden biri oldu ve halamin dedigi gibi sinif imi bulamadim. Sonra bir kız gördüm. Kıza sormayı düşündüm. Yanına doğru ilerlerken kıza seslendim ama duymadı tekrarladim ve yine duymayınca kızmıştım. Ahh niye duymuyordu yanına geldim ve "hey" dedim. Kız"Merhaba yenisin galiba hoş geldin burcun ne?" dedi.
"Merhaba evet yeniyim ve burcum başak sınıfımı bulamadım nerede?" diye sertce sordum. Sinirliydim. Kız"Şey..sınıfınız şurada sağa dön orada merdiven var. 2. Katta soldan ilk kapı. Önündede yazıyor." dedi. Sanirim bağırmam onu korkutmuştu.
Sınıfa geldiğimde içeri girdim."Kapıyı çalmalısın." dedi öğretmen.
Sonra derse başladı. Ders sadakat ve toprak enerjisini iyiye kullanma dersiydi.
Toprak mı!? Ben daha once toprak gucu kullanmamıştım. Başak gücü toprak mı?
Aradan baya oldu ve dersin sonuna doğru yaklaşmıştık.
Sonra öğretmen bana seslendi ve adımı sordu."Adım Luna Star ."dedim. Adlarımıza alışamamıştı.
"Luna..."dedi ve kapı çalındı. Sözü bölündü.
Öğretmen hiç kızmadan "gir" dedi. Açıkçası biraz şaşırmıstım. Ben olsam- bir dakika bir dakika ben niye sinirleniyorum bugün? Tersten kalktım belkide. Bu o sınıfımın yerini söyleyen kızdı.
"Ah tam zamaninda. Bende tam Luna'ya senden bahsedecektim Alice'cim.""Luna bu Alice onla tanışmanı istiyorum o senin yeni oda arkadaşın. Sana söyleyeceğim şey buydu. Bizim okulumuzda yeni öğrenciler diğer öğrencilerle birlikte kalır böylece kaynaşırlar ve yeni arkadaşlıklar doğar. Bu arada diğerlerinin oda arkadaşlarıda tenefüste gelir. Yeni arkadaşlıklar... Ne güzel değil mi?"dedi kocaman gülümserken.
"Evet? "dedim. Daha soruyu anlamamıştım. Anlamamamın ilk sebebi sınıf başak sınıfıydı ve ogretmende başak burcuydu. Başak burçları çokk hızlıca konuşarak anlatırlar böylece insanların vakitlerini almazlar. İkinci anlamamiş olmamın sebebiyse benim cama konmuş kuşu izlememdi.
O sirada bir şey fark ettim ben başak burcu muyum ya?! Öğrenciler öyleler. Bu çok belli çünkü çok nazikler ki ben öyle değilim ve başaklar konuşkan olurlar ben buda değilim! Kafam çok karışmıştı ama belki yeni geldiğim içindir diye düşündüm. O sırada zil çaldı ve Alice yanima gelerek
"Gel hadi sana okulu gezdireyim." dedi bu kızı sevdim. Şimdi sanırım ondan özür dilemeliyim çünkü ben ona kızdım ama o bana hâla iyi davranıyordu. Sanırım bir hata yaptım ve düzeltmeliydim.
"Olur" dedim ve okulun 1. Katındaki sınıfları gezdirdi ondan sonra ise 2. Katı. 2. Katta kantin vardı. Son olarak ise bahçeyi bir de bahçenin arkasındaki saha. Bahçede durduk. Ona
"Şey ben özür dilerim kabaydım. Ama sinirliydim sana seslenmiştim bir çok kez ama sen duymadın." dedim
"Tamam bende uzgunum seni duymadığım için"dedi sonra kuru bir ağaç gördük ve Alice
"Aa yazık onu iğileştirebilir misin?"dedi nasıl iyileştiriceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu ve geçiştirerek"Aa sen bana yatakhaneleri göstermedin?" dedim. Alice hemen "gel" dedi. Çok mutlu bir şekilde
Ve beni okulun 2. Katına götürdü ardındansa dümdüz olan upuzun bir duvarın önünde durdu ve "magic" dedi
Duvarda bir sürü oda kapısı açıldı ve Alice üzerinde 'Alice ~ Luna' yazan kapıdaki içe doğru oyulmuş 2 el işaretinden üzerinde Alice yazana elini koydu. Kapı açıldı ve içeri girdik odada eşyalarımız vardı. Yatağa oturduk. Alice'e"Esyaları buraya kim getiriyor?" diye sordum
"Aileler."dedi. Düşünür gibi kaşlarını çattı ve yere bakarak bana geri baktı.
"Seninkileri müdür yerleştirmişti. Çok garip."dedi
Bende gülerek ona baktım bana şaşkınca bakıyordu ona halamla yaşadığımı ve halamın müdür olduğunu söyledim.
Sonra kapı çalındı ben kapıyı açmak için ayağa kalktım ve Alice aniden kalkarak koştu ve kapıyı sadece onun görebileceği kadar açtı.
Sonra ise kapıyı kapatarak çıktı. Noluyor? Teneffüs bitmiş olamaz daha zaman vardı?●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Bölümü beğendiniz mi? Beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayın. Bir dahaki bölümde görüşürüz!🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ
AdventureHalası ile yaşayan Luna'nın yeni başladığı okulda yaşadığı garip şeyler...