EJDER PRENS

20 1 11
                                    

6. Bölüm

Evett. Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi. Bu bölümde uzun yine. Lafı çok uzatmayayım.

İyi okumalar.

6. Bölüm Ejder Prens
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  Gözlerimi açtığımda yine o beyaz yerdeydim. Sonunda zihnimdeki ses ile tanışacaktım. Şuan çok heyecanlı olmayı beklerdim ama zaten öyleyim.

Evett. Sonunda gelebildin. Tekrar soruyorum. Tanışmaya hazır mısın?

Evet. Yani sanırım.

Bekle... işim bitsin... tamam.

Ne işin olabilir sen zihinimde yaşıyorsun?

Benimde sırlarım var...

Peki yanına nasıl geleceğim?

Ben senin yanına geleceğim.

Ha tamam.

Dedim ve önümde bir kapı belirdi. Rengi siyah, gri, beyaz ve yine siyah olarak düz çizgi halinde sıralanmıştı.

Hadi çal.

Tamam...

Kapıyı çaldım ve açılmasını bekledim. Kapı açıldığında arkasında yine beyaz bir yer olduğunu gördüm. Ama kapıdan geçmeden önceki yer ile aynıydı.

Bu yine şakalarından biri mi?

Hayır. Bak şimdi hazır mısın?

Kaç defa söylemem gerekiyor? Evet hazırım!

Tamam.

Uzakta yine o parıltıyı gördüm. Bana doğru geldi ve etrafımda bir kaç tur attı.

Bu sen misin?

Evet benim. Bak şimdi ne yapacağım.

Dedi ve insan şeklini aldı. Beyaz saçlı,teni beyaza çok yakın,gözleri mavi ve üzerinde yine beyaz olan bir gömlek ile bir kot vardı ve hepside beyazdı.

Neden beyazsın?

Ha o mu? Zihinindeyken böyle oluyor. Neredeysem oraya göre değişir. Ben zihninde olduğumdan böyle. Sen beyazsın. Sana uygun olarak görünüyorum.

Ben beyaz mıyım?

Aile bağlarından geliyordur.

Tamam. Şey ben niye uyuduğum gibi aynıyım peki?

Bu senin rüyan çünkü. Ben senin rüyana giriyorum. Gerçek hayatta bunları giydiğinden rüyandada bunları hayal ediyorsun.

Peki gelelim sorularıma. Sana sorucağım bir sürü soru var.

Hadi başla.

Dedi ama etrafımda dolanmayı kesmedi.

İlk öncelikle. Adın ne?

Kıkırdadı.

Adım Güç.

Ne? Güç mü? Bu ne biçim bir isim?

Ben bir gücüm. A doğru sen güç ne bilmiyorsun. Aslında kimse bilmiyor.

Önüme geldiğinde yere oturdu. Bende karşısına oturdum.

Peki güç nedir?

Güç... nasıl desem... Biz güçlerin adları yani hepimizin isimleri güçtür. Biz özel kişileri seçer ve içlerine girerek onlara kendimizi kazandırırız. Biz gücüz ya güç veririz, o anlamda kendimizi kazandırırız dedim.

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin