YENİ BİR DERT:ERKEK ÇETESİ

25 3 5
                                    

    Selamm. İşte uzun bir aradan sonra 'bölüm yayınlayamayacağım, wattpad'e girmeyeceğim vs." dedikten,sonra wattpad'e girdim ve bölüm yayınladım. Kararlılık konusunda benim gibi olun arkadaşlar.
  Şimdiii. Bu bölüm ve bir kaç bölüm daha acayip saçmalamışım. Ama bu saçmalıkları ilerideki düzenlememde düzelteceğim. İyi okumalar. Saçmalık, abartı ve yazım yanlışlarını umursamadan geçebilirsiniz!

♧~~~~~~~~~~~◇~~~~~~~~~~~~♧

     Gözümü açtığımda yine beyaz yere gelmiştim. Ama bu sefer nedense bazı yerlerde kırmızılıklar ve siyahlıklar vardı. Etrafıma bakınarak kapıyı bulmaya çalışırken ayağım takıldı ve düştüm. Bomboş yerde neye takıldım ben!? Yerden kalkmadan doğruldum. Yüz üstü düşmek acı vericiydi. Neye takıldığıma baktığımda yerde bir kutu gördüm. Kutuyu elime aldım ve o sırada gelen ses ile kutuyu arkama saklayarak olabildiğince hızlı bir şekilde ayağa kalkmaya çalıştım. Ellerim ve kutu arkamdayken Güç'e bakıyordum. İnsan formundaydı.

Aa gelmişsin. Aşkolsun insan haber verir. Gerçi zihninde olduğumdan biliyordum ama sorun değil. Hoşgeldin.

Aa evet geldim Güç. Ee şey ho-hoşbuldum.

Ne saklıyorsun arkanda. Kutu mu dedin?

Şe-şey...

Luna zihninde yaşıyorum. Kutuyu verir misin?

Dedi ve tek elini bana uzattı. Kutuyu vermemi istiyordu. Ama vermek istemiyordum. Nedense bu kutudaki bir şey beni meraklandırıyordu. Kutuyu arkamdan çıkardım ve iki elimle iki yanından tuttum. Bir kutuya bir Güç'e baktım.

Luna. Zaten senin zihninde. Senin bir anın olmalı. Muhtemelen anılar bölümünden 12 yıl önce falan çıkmış yada çıkarılmış. Önemli değil. Verir misin?

Ama-

Aması yok. Ver hadi. Çocukluk yapma.

Oflayarak kutuyu verdim. Bana göstermeden kutuyu açtı. Kutuyu açtığında ilk kaşları çatıldı. Sonra kafasını kaldırmadan gözleriyle bana bir kaç saniye baktıktan sonra gözlerini tekrar kutuya döndürerek kutuyu kapattı. Yüz ifadesini tekrar neşeli yaptıktan sonra kutuyu fırlattı ve kutu yok oldu. Bir dakika. KUTUYU FIRLATTI VE KUTU YOK MU OLDU?!

Ne yapıyorsun!?

Anıyı diğerlerinin yanına gönderdim.

Dediği şeyle ağzım açık bir şekilde ona bakakaldım. Eliyle çenemi ittirerek ağzımı kapattı.

Niye bu kadar şaşırdın?

Çünkü kutunun içindeki şeyi merak ediyorum!

Önemli bir şey değil. Eski bir anı. Zaten bozuk yani hatırlamıyorsun.

O zaman hatırlamak istiyorum.

Böyle bir şey yapmam yasak.

Ayağımı yere vurdum ve kollarımı birbirine bağladım.
Küsüyorum sana.

Luna çocukluk yapmayı keser misin?

Kafamı çevirdim onunla konuşmadığımı belli eder bir şekilde.

Luna biliyor muydun trip attığında çok minnoş oluyorsun.

Dedi Güç ve ardından ona dönük olan yanağımı sıktı. Elimi kaldırarak elini ittirdim.

Off tamam o zaman ben gidiyorum.

Arkasını döndü ve yürümeye başladı.

Hey nereye!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin