(Stephanies perspektiv)
Det var fett mysigt för vi satt så nära varandra och det sluta med att han höll om mig och spelade match mot mig(finns bild innan kapitlet börjar), men såklart så vann han... 😶Andreas och lollo satt bara där och kolla på just då, och de borde varit rätt stelt då för båda satt långt ifrån varandra och kollade knappt på varandra. Men jag vet ju hur mycket hon gillar Andreas och dom skulle vara så sjukt söta tillsammans! Sen körde Lollo och Andreas match oxå men då var det rätt lika, men tillslut så vann lollo.. Men Andreas skratta bara och tog sin godispåse med sura godisar och åt. Det började närma sig kväll och då pratade Lollo om att vi var tvungna att gå promenad med Lexi, så vi sprang över till min husvagn och hämtade Lexi.
(Antons perspektiv)
Jag började få väldigt starka känslor för henne, kunde inte sluta titta på henne, jag ville bara att hon skulle kalla mig för "hennes". När vi gick ut med hennes söta hund Lexi så kände man direkt att de hade blivit kallare ute, också bara det Stephanie klagade över typ hela tiden.
-Stephanie, vill du inte låna min jacka då? Sa jag, log och började ta av mig min jacka. Stephanie log och satte på sig min jacka. Ärmarna var så långa att man inte såg hennes fingertoppar och jackan var nästan nere vid knäna. Hon skrattade och kramade sedan om mig.
(Andreas perspektiv)
Det verkar gå så bra för Anton, önskar att jag och Lollo också hade nåt..
Vi hade lämnat Lexi nu efter den långa promenaden. Stephanie hade satt på sig Antons jacka och hade också hans keps bakåfram.
-Kan inte vi gå till sjön? Säger Anton och ger mig en underlig blick.
-Joh visst, säger Stephanie och Lollo och börjar springa dit.
(Lollos perspektiv)
Vid sjön så tar Stephanie av sig Antons keps och jacka, lägger dem under ett stort träd och går ner för bryggan. I slutet av bryggan sätter vi oss ner viker upp byxorna och doppar ner fötterna i vattnet. Vi hinner bara prata lite snabbt innan de märker att killarna är några meter ifrån dem. Jag och Stephanie sitter mest och fnissar och kollar ner i vattnet medans vi plaskar svagt med fötterna upp å ner.
Plötsligt känner jag 2 händer ta tag i mig och putta mig och så är jag helt genomblöt och hör bara killarna som skrattar. Stephanie är strax nerputtad vattnet också men hon lyckas ställa sig upp innan hon blir puttad och då lyckas hon dra med Anton. Alla skrattar men Andreas står kvar där på bryggan. Efter ett tag har Andreas haft för mycket koll på att skratta och att inte kunna andas av allt skratt så att han inte märkt att jag redan kommit upp på bryggan igen. Sedan knuffar jag i honom också.
(Stephanies perspektiv)
När allt börjat lugna ner sig och Andreas och Lollo börjat stiga ur vattnet är det bara jag och Anton kvar i vattnet. Vi står länge och bara kollar in i varandras ögon och ler. Han har sina armar runt min midja, jag måste böja på min nacke för att kunna kolla upp på hans glittrande ögon, och vi står väldiiigt nära varandra. Han började böja sitt huvud ner mot mitt och våra läppar möttes💗
Man hörde hur de började busvissla bakom oss. Han tog min hand och vi gick mot dem, båda rodnade och log smått. Andreas tog Lollos hand oxå och vi satte oss under trädet. Där fortsatte vi prata om vad vi skulle göra.
-Men jag och lollo bor själva just nu i husvagnen kan inte ni sova över så kan vi kolla på film, köra fifa oså? Föreslår jag. Anton tar upp sin Iphone 6 och smsar sina föräldrar och frågar. Det verkade vara helt okej men medans killarna gick hem för att packa så gick jag och lollo hem och bädda. Vi tog även fram lite snacks och dricka 👌 Jag satte på mig mina rosa hollister mjukis shorts och ett vitt linne till och satte upp håret i en hög tofs efter att ha fönat det. Fast lollo satte på sig sina blåa mjukis shorts och hade en inbakad fläta. Jag hör killarnas röster komma närmare och närmare. När jag öppnar dörren till husvagnen så är Anton mycket kortare (eftersom jag står i husvagnen och inte han).
-Tja kortis, säger jag för att retas💞
Anton knuffar in mig så att han kan ställa sig där inne och då blir han plötsligt mycket längre. Han kollar ner på mig och ler mjukt sedan tar han tag i min midja och pussar mig på pannan.
Andreas kramar om Lollo länge sedan går alla in. Längst in i husvagnen hade jag och hon vecklat ut soffan och bordet till en dubbelsäng, mittemot sängen står tvn oxå. 💕 Vi tog med skålar med popcorn, chips, godis och läsk och sätter oss där. Jag sitter i Antons knä och hans armar är runt mig och bredvid oss sitter lollo och andreas. Han har sin arm över hennes axel. 💗
- Ska vi kolla på skräckfilm eller? föreslår Anton och kollar på min blick.
-Neeeh ja kommer dööö asso jag kommer bli skit rädd och dööö! sa jag och viftade med händerna fram och tillbaka. Anton kramade mig och viskade
- De lugnt💏 jag kan sitta å krama dig hur mke du vill 😌
jag ler mot honom och små skrattar.
Skräck filmen startade och jag och lollo vågade knappt kolla mot tvn medans killarna såg ut att vara väldigt inne i filmen. Det slutade tillslut med att jag somnade i hans armar och Lollo somnade på andreas axel. 💕
STAI LEGGENDO
Camping med killarna❤️
Storie d'amoreJag och Lollo är bor ensamma utan föräldrar i en husvagn och en kväll så träffar vi på drömkillarna Anton och Andreas.