3 ◇DUMANIN GÖLGESİ◇

12 1 0
                                    

Mezuniyetin üzerinden bir hafta geçmisti.

Şu an ise Malefor da bar kısmındaydım. Barın tezgahında yeni doldurulmuş sodamı elime alıp pencere kısmına yöneldim.

Bu kısımda perdeler her daim kapalıdır. Yürekleri gibi...
Üzerimde antrasit bir tişört ve altına geçirdiğim lila bir tayt ile kombine etmiştim. Bugün rahatlık yanım ağır basmıştı.

Bir müddet sodamı yudumlarken belimde hissettiğim sıcaklıkla başımı yan çevirdim ve Mirzayla burun buruna geldim.

"-Sevgilim"
Gülümsedim ve gözlerimi kapattım.

"-Ne yapıyorsun burda, yalnız? "
Sorusu üzerine ağzımı açtım ki ben konuşmadan o devam etti.

"- Ben yalnız kalmam yalnızlığı tercih ederim. "
Kalın sesinin inceltmiş ve beni taklit etmişti bu şekilde.

"-Hiçte bile, en azından bu şekilde konuşmuyorum."

"-Hiçte bile- " Ince sesiyle beni taklit ederken karnına geçirdiğim etkili bir yumrukla bana daha çok sokuldu ve seslice güldük.

"-Komik olan ne? "

Lena bunu söylerken elindeki viskisinden bir yudum alarak genel olarak takındığı suratsız ifadeyle dışarıyı izliyordu.

"-Sen sarhoş musun?"

Sordugum soruyla Lena bana döndü. Attığı adımla ayağı burkuldu ve elindeki son viski üzerime dokuldu.

Hassiktir ya aq...

Mirza kücük bir kufur savurdu.

"Tam sorun yok, ben bi degişeyim üstümü geliyorum." Tişörtü iki parmağımla üzerime değmemesi için tuttum.

"Ovv kusura bakma, ya ." Lena bu cümleyi sarhoş olduğunu tecelli eder gibi söyledi.

Mirza sert bakışlarını Lena dan ayırmadan kolundan tuttu.

"-Sen baya sarhoşun."

Lena ağır ağır kolunu çekti ve yüzünü ekşitti.
Ben o sıra sıra çoktan kapıya yanaşmıştım.

Uzun holu bitirip soldaki merdivenlere yürüdüm.

Mirza nın odası en üst kattaydı.
Merdivenleri bitirdiğimde sağ da kalan kahverengi kapıyı açtım.

Oda kahverengi ve krem tonlarında döşenmişti.
Büyük krem dolaba yönledim ve tek çırpıda üstümdeki tisortten kurtulup elime aldığım sade beyaz tisortu üzerime geçirdim.

Aynada kendime bi bakınıp saçlarıma hafif bir şekil verdikten sonra odadan çıktım.

Merdivenleri inerken arka cebimde duran telefonumun bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.

" ... 05.." Bir mesajınız var.'

Tanımadığım bi numaradan gelen mesaj vardı. Mesajın üzerine tıklamamla ekran açıldı.

Bir hata oluştu'

Mesaj sistemi beni ana ekrana atarken boş boş ekrana bakmakla yetindim.

Bir daha tıkladım ve aynı sonuçla karşılaşınca önemsemedim.

Holde yürürken gelen yüksek sesler az önce ardımda bıraktığım barda, Lena nın sesiydi.

Her zamanki gibi Mirza yla atışmaya girmiş olmalıydı. Adımlarımı
hızlandırdım.

"-Söylesene, hadi gerçekleri ona da anlatsana! "

Lena nin sesi her zaman yükselirdi ama bu sefer başka biseyler var gibiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Külden' Kalanlar  #İlmelistan #ilmelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin