🪐 TANITIM 🪐

16 1 0
                                    


B.T: 03.08.2020🌙

"Hücrenin soğukluğu çıplak vücudunu sarıp sarmalarken, onu ayakta tutmaya yarayan kelepçe başının üstündeki demire bağlıydı.

Güzel yüzü de soğuktan nasibini almıştı. Baştan aşağı titriyordu. Hücre dondurucu derecede soğuktu fakat Şara, kısacık saçlarından parmak uçlarına kadar yandığına emindi.

Kalbi her an göğüs kafesini parçalayıp dışarı çıkabilirdi.
Ama onun bu hali çıplaklığını yutan soğuk değil, karşısında zemheriyi andıran gözleriyle ona gürleyen kocaman adam'dandı.

"-Söyle" sesi bomboş odada yankılandı ve dalgaları genç kızın kalbinde tek tek kırıldı.

"-Söyle, yüzünle, bedeninle ve..." koca cüssesiyle genç kıza yaklaştı.

Elleri kelepçeye mahkum kız gözlerini kaçırmaktan başka birşey yapamadı.

"- Şu göğüslerinle mi baştan çıkardın onu?"

Karşısında serçe misali çırpınan kızın ağzından tek kelime çıkmıyordu. Sadece titriyordu.
Genç kızdan uzaklaştı adam ve elleriyle şakaklarını ovdu.

Ve bir kez daha bağırdı. İçindeki öfke sesine de yansıdı.

"-Ne biliyor musun? Dış güzelliğinin içiyle bi alakası yok. Sen, sen tam bir fahişesin!"
Bütün gücüyle duvara vurarak çıkardı hıncını koca adam ve bir kez daha gürledi;

"Susma! Söyle, sana aşık birini... kardeşimi nasıl öldürdün anlat!"

_____________🕉☄_____________

Beyza ve benim ortak yazmış olduğumuz İNTİKAM ÇİÇEĞİ (+18) Kitabından sonra tek başıma kaleme almış olduğum ve bu isimle yazılan ilk kitapla karşınızdayım.

〰️🕊🌼〰️
Sizin tek tuşla basıp parlattiginiz yıldız bizim kitaplarımızda da parlıyor, sizin gibi...'
Desteleriniz için 💕🖤

Külden' Kalanlar  #İlmelistan #ilmelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin