#2 - Still love u darling.

58 4 0
                                    

Sabah pencereden gelen güneş ışıkları yüzünden hafiften hareketlenir ve uyumaya çalışmaya devam ederim. Birkaç dakika geçmeden uyuyamayacağımı anlayarak uyanıp ağlamaktan acıyan gözlerimi yavaşça ovuşturarak yataktan kalkıp düzelterek hızlıca banyoya ilerleyip sıcak bir duş alıp çıkarak kurulanıp üzerimi giyinip aşağıya inerek kendime bir kahve hazırlamaya başlarken gece bir umut belki miniğimden bir mesaj gelmiştir diye telefonumu kontrol ederim. Gelmediğini görünce huzursuzlanarak ve hayal kırıklığına uğrayarak telefonumu kapatıp kahvemi alarak balkona çıkıp etrafı izlemeye başlarken kahvemi yudumlarım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tanrım çok pişmanım affet beni sevgilim özür dilerim bunu bize yaptığım için affet beni. Çok seviyorum seni ama affet beni. Keşke kafamdaki sesler son bulsa da sana kavuşsam ama olmuyor. Üzgünüm sadece seni seviyorum affet beni..

Gece yatağımda yorganı üzerime çekerek bacaklarımı kendime çekip hıçkıra hıçkıra ağlarken telefonuma gelen bildirim sesi ile ağlamam kesilmis ve ağzımdan bir hıçkırık kaçırarak telefonumu açıp gelen mesaja tıklayarak okuyup tekrardan gözlerimin dolmasına engel olamayarak telefonumu kapatıp ağlamaya başlarım. Bende seni özledim sevgilim hemde çok özledim kolların arasında olmayı inan bana..

Saat çoktan gece yarısını geçmişken yorgan altında kalmaktan nefessiz kalan seung ordan çıkarak derin derin nefesler alırken bir yandan da günlerdir ağlamaktan şişen ve kızaran gözlerini ellerinin tersi ile silerek etrafına bakınmıştı. Çok boştu ev, eskisi gibi değildi. Sahi ya o, sevgilisini birbirlerini çok sevdikleri halde ayrılmaya zorlamıştı. Pişmandı ama birşeyler düzelmiyordu. İkiside acı çekiyordu birbirlerinden habersiz ölüyorlardı resmen. Birşeylerin düzelmesi için sürekli dua ediyorlardı tanrıya. O sevgilisini düşünürken acaba ona yazsam mı yoksa yazmasam mı diye düşünmeye başlamıştı bile ve aniden telefonu eline alarak sevgilisi ile olan konuşmasını açtı. Eski mesajlar gözüne ilişti.. Ona "benden git seni seviyorum ama ayrıl benden" dediği mesajları görünce gözlerinin dolacağını hissederek onları görmezden gelmeyi tercih ederek çok özlediği sevgilisine aklına ne geldiyse onu yazmaya başladı.

It's Everything

Bende seni özlüyorum sevgilim ama bunu yapmak zorundaydım.. ben eziliyorum, ikimiz içinde her gün ölüyorum. Sesler bitmiyor. Asla gitmiyor o. Sadece seni seviyorum ve üzgünüm özür dilerim..

Tanrım lütfen sadece artık herşey geçsin ve birşeyler düzelsin diye içinden geçirirken seung telefonunu kapatarak yatağının yanındaki komodinin üzerine bırakıp yataktan kalkarak lavaboya gidip aynada kendine bakarak dağılan saçlarına yavaşca elini götürdü. Çok severdi onun mis kokulu saçlarını sürekli öpüp koklardı ve miniğini uyuturken sürekli saçlarıyla oynardı ki sevgilisi hemen mayışsın ve uyusun. Sonra dikkati gözlerine gitti seungmin'in onlarda çok kötü haldelerdi göz altları günlerdir ağlamaktan şişmiş ve gözleri artık kanlanmaya başlamıştı resmen. Sevgilisini hatırladı seung o olsa şimdi nazikçe öperdi miniğinin gözlerini sonra yavaşca yıkardı yüzünü ki acıları bir nebze olsada dinsin diye, kendine gelsin diye. Seungmin bunları düşünürken saçlarını düzeltip yavaşca suyu açarak avuçları arasına biraz su alıp yüzünü yıkadı kendine gelebilmek için. Daha sonra yüzünü kurulayarak banyodan çıkıp bir ruh gibi aşağıya inerek evde amaçsızca dolaşmaya başladı ve daha sonra oda balkona çıkarak gecenin güzelliğini izlemeye başladı.

Cold Nights  ||  SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin