Ne kadar sürdü bilmiyorum fakat etrafımda hiç insan kalmadığını görünce telefonumu cebimden saate bakma amacıyla çıkartınca saatin gece yarısı olduğunu fark ettim ve ondan gelen bir sürü mesajıda onlara görüldü atarak ayaklandım ve sahilden çıkarak tekrardan o eve dönmek için elimi çabuk tuttum. Düşünmüştüm ve kararımı vermiştim.
...
Bir süre sonra tekrar aynı eve gelince kapıyı sakince çaldım ve açılmasını beklerken bir elimi saçlarımdan geçirerek onları dağıttım, kapı açılınca başımı kaldırarak tanıdık ve insanı çıldırtacak derecede olan bu güzel yüzü izleyerek içeri bir adım atınca o ise geri çekildi. Gözlerinin en derinlerinde kendimi bulurken arkamdan kapıyı kapattım ve tekrardan ona yönelerek bir adım daha attım bu durum benim miniğimin sırtı duvara yaslanana kadar devam etti en sonunda kaçamayınca ellerimi duvarın her iki yanına sabitleyerek ona iyice yanaştım ve hafiften ona eğilerek sıcak nefesimi yüzüne üflerken fısıldar bir tonda konuşmaya başladım.
Bir sürü mesaj atmışsın, seni bırakmamdan mı endişelendin yoksa hm?
Bir süre öyle kalakaldı minik bedenin sahibi. Kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu resmen aşık olduğu adam karşısında onu duvar ile kendi arasında sıkıştırmış ve yüzüne doğru fısıldayarak konuşurken ara sıra gözleri pembe dudaklarına kayıyordu. Çok heyecanlanmıştı seungmin dili tutulmuştu resmen, konuşamıyordu birşeyler ona engel oluyordu. Bir süre sadece aşık olduğu adamı izlemekle yetindi seung daha sonra boğazını temizledi ve mırıldanarak konuşmaya başladı.
Evet, beni öptükten sonra tamamen bırakacağını düşündüm. Senin için basit ve öylesine olan bir öpücük sandım. Çok korktum. Beni bırakıp burlardan taşınmandan, gitmenden çok korktum bir daha seni görememekten, sesini duyamayacak olmaktan çok korktum ben.
Minik bedenin sahibi yavaşça dolan gözlerini ellerinin tersi ile silerek kollarını karşısındaki bedenin boynuna doladı ve başına göğsüne gömerek sessizce ağlamaya başladı.
Onu tamamen kaybetmek seungmin için kabus gibiydi. Çünkü onu herşeyden ve herkeslerden daha çok seviyordu. Aynı şekilde jeongin'de seungmin'i herşeyden ve herkesten daha çok seviyordu hala da birbirlerini ilk gün ki gibi seviyorlardı. Bir süre sonra seungmin'in ağlaması bitince jeongin ona destek olmak adına ona sarılı olan ellerinden biri ile hafifçe sırtını yukarı aşağı olucak şekilde birkaç dakika boyunca okşadı.Daha sonra seungmin burnunu çekerek yaşlı gözlerini tekrar sildi ve jeongin'i izlemeye başladı. Jeongjn'de aynı şekilde sessizce miniğini izlemeye başladı. Ağlamaktan minik burnunun ucu kızarmış, pembe dudakları daha da pembeleşmiş ve göz altları şişmişti. Daha fazla beklemeden jeongin miniğini özlemle öpmeye başladı. Seungmin ise bunu bekliyormuşcasına gülümsedi ve oda bu güzel ana katılarak bu öpücüklere karşılık vermeye başladı.
...
İkili bir süre özlemle hasret giderirmişcesine ve birbirlerine susamışcasına öpüştükten sonra ilk ayrılan jeongin oldu. Ayrıldıktan sonra ikisinin alnını birleştirdi ve bir yandan nefeslenmeye çalışırken diğer yandan da fısıldayarak konuşmaya başladı.
Senden ayrı kaldığım bu lanet süre boyunca seni ne kadar hayal ettiğimi tahmin bile edemezsin güzelim. Seni özledim bebeğim. Tekrar deneyelim.
Seungmin'de nefeslenirken bu yaşadıkları güzel anı düşünmeden edemedi ve sevgilisinin dediklerine kocaman gülümseyerek onun dudaklarına kocaman bir öpücük bırakmayı ihmal etmeyerek oda mırıldanarak konuşmaya başladı.
Bende seni özledim sevgilim, inan bana ama bunu yapmak zorundaydım özür dilerim. Ben sensiz iyi olmadığımı fark ettim. İkimizde yorgunuz ve birbirimize ihtiyacımız var.
Jeongin, minik bebeğini kucağına alarak üst kata onun odasına çıktı. Odaya vardıklarında jeongin seungmin'i yatağına yatırarak yatağın bir kenarına oturdu ve onu izlemeye başladı. O, çok güzeldi hem de çok fazla güzeldi. Ona sahip olduğu ve ona ait olduğu için çok şanslıydı jeongin. Daha sonra ise bu minik bedenin yanına uzanarak onu kendisine doğru çekti başını göğsüne yasladı ve saçlarının arasına minik bir öpücük bırakarak ellerini beline sıkıca dolayarak kulağına fısıldadı.
Seni seviyorum bebeğim.
Kitap nasıl gidiyor hiçbir fikrim yok. Umarım güzeldir. Fikirleriniz nedir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Nights || Seungin
Romance@It's Everyting; Lanet olsun bunu bize yapmak zorunda değildin seni özlüyorum bebeğim... Sensiz geceler çok soğuk keşke eskisi gibi seni kollarımla sıkıca sarıp sarmayabilsem...