#8 - I've always love[d] u. FİNAL

37 5 5
                                    

Seungmin, ona öfke ile bakan irislere aldırmadan kendini savunmuş ve sevgilisini daha da öfkelendiriyordu. Sonunun nereye gideceğini bilmeden..

--------

Jeongin ise karşısındaki bedene karşı sakin kalamadan öfkesine yenik düşerek ona bu aptalca şeyi yapmaması gerektiğini anlatıyordu fakat nafile işişten çoktan geçmişti minik bebeği onu dinlememiş ve onun iyiliğini istediğini belirterek onu istemediği bir duruma düşürmüştü bu yüzden de kavga ediyorlar, birbirlerine karşı kendilerini savunuyorlardı.

En sonunda jeongin dayanamayarak odadan çıktı ve hızlıca aşağıya inerek evden çıktı ve kapıyı hızlıca kapatarak evden çıkıp sinirle sokakta dolaşmaya, sahile gitmeye başlamıştı bile.

Bir süre sonra sahile gelince insanlardan uzak bir yere geçip oturdu ve derin bir nefes alıp vererek bu olayı baştan sona düşünmeye başladı. Baştan sona kendisi haklıydı bunu istem,yordu bunu da sevgilisine söylemesine rağmen o onu dinlemedi ve kendisini savundu. 

Bunu, senin iyiliğini düşündüğüm sana değer verdiğim ve seni sevdiğim için yaptım.

Acaba yanılan taraf kendisi miydi yoksa değil miydi diye saatlerce düşündü. Baştan sona kendisi haklıydı sevgilisi bunu bile bile yapmıştı ve şu an kendisini suçsuz gösteriyordu. Hızlıca telefonunu aldı ve o mesajı yazdı.

Beni engelle, her şey bitti dediğini yap.

Gelecek mesajı beklemeden yaptıkları çift profil fotoğrafını kaldırdı ve daha sonra onu takip ettiği sosyal medyalarından çıkarttı. Tıpkı daha sonradan hayatından da çıkaracağı gibi. 

Jeongin derin bir nefes aldı ve telefonunu cebine atarak sahilde uzun bir süre kalmaya karar vererek bütün dikkatini, ilgisini ve odağını karşısındaki uçsuz bucaksız masmavi olan denizlere verdi ve bu güzelliği izlemeye başladı zihnindeki düşünceler ile beraber. Ne de ola bu üçlü uzun vakitler birlikte olacaklardı.

Böyle bir son olacağını tahmin etmiyordum. Bu finaldi umarım güzel olmuştur ve sevmişsinizdir. Açıkçası ben sevdim. Kitabı okumak için vakit ayıranlara çok teşekkür ediyorum belki başka bir hikaye ile tekrar karşınızda olurum. kendinize iyi bakın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cold Nights  ||  SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin