Jeongin ona koala gibi sıkıca sarılan ve kokusuyla hemencicik mayışıp uyuyakalan sevgilisini tebessüm ederek izledi. Şu an bir bebekten farkı yoktu onun gözünde gerçi seungmin nefes alsa jeongin yine onu bebekmişçesine sever. Ne kadar süre geçti bilinmez fakat jeonginin uyumaya niyeti yoktu bir türlü uykusu gelmiyor sevgilisini izlemeye doyamıyordu. Çok özlemişti, minik bedeni izlerken bunu fark etmişti. Ayrı kaldıkları süre boyunca sürekli onu hayal edip duruyordu jeongin. Hava yavaş yavaş aydınlanmaya başlayınca saate bakınmak için biraz hareket edince bile seungmin yavaşça hareketlenip minik ellerini jeonginin bedenine daha çok sarıyordu bunu fark edince kocaman gülümsedi jeongin. Hareketlenmeyi bırakıp sevgilisini öperek birazcık saçlarını okşadı ve uyuyabilmek adına gözlerini yumdu.
-------
Sabah güneşin odaya girmesiyle birlikte yavaşça istemsizce hareketendi jeongin, çoktan sabah olmuş ve güneş doğmuştu. hemen yanındaki bedene döndü ve onu izlemeye başladı. Hala uyuyordu sevgilisi onu uyandırmak istemedi ve yavaşça büzülen pembe dudaklarına minicik bir öpücük bırakarak yavaşça yanından kalktı ve lavaboya giderek elini yüzünü yıkayıp mutfağa doğru ilerledi ve kahvaltı için birşeyler hazırlamaya başladı.
Bir süre sonra seungmin yavaşça gözlerini aralayarak uyandı ve etrafına bakındı yanında sevgilisini göremeyince hızlıca yataktan kalktı ve paytak adımlarla aşağıya inerken bir yandan da sevgilisine sesleniyordu.
Tilkim neredesin?
Ona uzun zaman sonra tilkim demişti seungmin. Tıpkı önceden olduğu gibi. Bütün oadaları dolaştı paytak paytak minik bedenin sahibi, sevgilisinin gittiğini düşündüğü anda arkasından beline sarılan bir çift eli görünce hemen arkasına dönerek onu izleyen sevgilisine döndü ve kocaman gülümsedi.
Buradayım güzelim. Seni bırakacağımı mı düşündün yoksa? Tilkin seni bu saatten sonra biraz zor bırakıcak gibi gözüküyor. Sadece bizim için kahvaltı hazırlıyordum sende çok güzel uyuyordun seni uyandırmak istemedim ama korkma seni bırakmayacağım beni istemesen bile anlaştık mı minik bebiş?
Seungmin sevgilisini pür dikkat izlerken başımı evet anlamında sallayarak ellerini açıp kapadı bu onların arasında " kucak istiyorum" ya da "beni kucağına al" anlamına geliyordu. Mesajı alan jeongin minik bebeğini kucağına alarak mutfağa gördü ve sandalyesine oturması için kucağından indirerek sandalysenini çekti ve oturmasını bekledi. Oturuncada hem yanağına hem de burnunun ucuna minik bir öpücük bırakarak jeonginde kendi yerine oturdu ve ikili kahvaltısını yapmaya başladı. Bir süre sonra ikiside doyunca kahvaltılarını bitirdiler ve seungmin yerinden kalkarak sevgilisinin yanına gidip onun kucağına oturarak ellerini boynuna doladı ve mırıldandı.
Bugün böyle kalalım mı?
Jeongin, minik bedeni izlerken kucağına oturunca elleriyle onu hızlıca sıkıca sarıp sarmaladı ve tontiş yanaklarını öpücüklere boğarak oda aynı şekilde mırıldandı.
Kalalım bebeğim.
Jeongin daha sonra bebeğini sıkıca kavrayarak yavaşça ayaklandı ve birlikte salona geçerek jeong bir kotuğa güzeller güzeli meleği ise sevgilisinin kucağına oturdu. ikili sessizce ne diyeceklerini bilemeden sadece birbirlerini izlediler. Daha sonra bu sessizliği bozan jeong oldu ve boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
Bir sorun mu var güzelim?
Seungmin başını olumsuz anlamda sallayarak sevgilisini öptü.
Hayır olmadı, sadece bugünü ve dünü düşününce seni ne kadar özlediğimi fark ettim hepsi bu innie bir sorun yok endişelenme.
Jeongin minik bebişinin ona önceden söylediği şeyleri tekrar söylemeye başladığını fark edince gülümsedi ve bir elini bebişinin yanaklarına götürerek yavaş yavaş onları okşamaya başladı mırıldanırken.
İnnie'de seni çok özledi minik pororo. İnan bana. Sana kavuşunca nefes aldğımı ve yaşadığımı hissettim. Sensizlik çok zor beni tekrar bırakma olur mu seni seviyorum minik pororo. Hemde okyanuslar, evrenler kadar çok seviyorum seni inan bana lütfen..
Sanırım artık final yapmamın zamanı geliyor. Umarım beğenmişsinizdir.Bu arada okuyan herkese çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Nights || Seungin
Romance@It's Everyting; Lanet olsun bunu bize yapmak zorunda değildin seni özlüyorum bebeğim... Sensiz geceler çok soğuk keşke eskisi gibi seni kollarımla sıkıca sarıp sarmayabilsem...