#3 - kiss me or leave me

35 4 0
                                    

Seungmin balkonda sabahlarken sürekli o anı hatırlıyor ve gözlerini dolmaması için sürekli kırpıştırıyordu. İç çekip ağlamamak için zor duruyordu. Güneş yavaş yavaş doğmaya başlarken seung aklındaki düşüncelerden kurtulmaya çalışarak balkondan çıkıp lavaboya giderek tekrar yüzünü yıkadı ve mutfağa giderek dolaba bakınıp kapatarak salona geçip bir koltuğa uzanarak tavanı seyretmete başlar.

~~~~~~~~~~~~~

Jeongin, sabah uyandıktan sonra kalkıp lavaboda yüzünü yıkayıp ordan çıkarak dolabından sade günlük bir sweat ile eşofmanı çıkartarak yatağının üzerine bırakıp duşa girerek güzelce sıcak bir duş alıp çıkarak kurulanıp yatağının üzerindekileri giyinerek odadan çıkıp aşağıya iner ve kendi için birazcık yiyebilmek için kahvaltılık birşeyler hazırlamaya başladı. Yemeğini hazırladıktan sonra hızlıca yiyip bulaşıkları halledikten sonra banyoya gidip dişlerini fırçalayarak salona geçip telefona bakınmaya başladı.

Birkaç saat sonra aklına gelen ani fikirle bir anda ayaklanarak kısa süreliğine etrafına göz gezdirdi. Hızlıca kapıya ilerleyerek kapıda ayakkabılarını giyinip anahtarlarını alarak kapıyı çekip çıkarak sokakta öylesine dolaşmaya başladı amaçsız bir şekilde..

Daha sonra nereye gideceğini hatırlayarak adımlarını biraz daha hızlandırdı ve tanıdık mahalleye girince koşmaya başladı. Birkaç dakika sonra gözlerinin dolmasını sağlayan o evin kapısına gelince kapıyı hızlıca ve hırsla çalmaya başladı. Kapı açılınca tanıdık yüzü görünce içeri adımlayarak minik bedenin üzerine yürüyüp arkalarından kapıyı kapatarak onun irislerine takılı kalan şaşkın bakışlara aldırmadan jeong miniğinin bedenini tek seferde kavrayarak onu kendine çekti ve ellerini beline sıkıca dolayarak birkaç dakika boyunca ikili sessizce birbirini izledi tek bir kelime bile edemeden.. Daha sonra jeong miniğini izlemeye devam ederken aklındaki fikri gerçekleştirmek için yavaş yavaş ona eğilerek dudaklarını birleştirdi. İkilinin kalpleri küt küt atarken uzun zamandır bunu özlemiş gibi birbirlerinden ayrılamayarak öpüşmeye devam ettiler.

Bir süre sonra jeong her ne kadar miniği zor ayrılsada bir şekilde nefeslenmek için dudaklarını ayırarak geri çekildi ve alınlarını birleştirerek yine önceki gibi birbirlerini izlemeye başlarken jeong fısıldar gibi mırıldandı.

"Bana karşılık verdin?"

Seungmin özlem duyduğu bedene kendini teslim ederek başını omzuna yasladı ve onu dikkatlice dinleyerek oda aynı şekilde mırıldandı;

Evet, sana karşılık versim. Çünkü sana her seferinde yeniliyorum ben.

Jeongin aldığı cevaptan memnun olurmuşcasına tebessüm ederek ona iyice sırnaşan bedeni kucağına alarak üst katta ki sevgilisinin odasına çıktı ve minik bedeni yatağına yatırarak üzerini örttü ve yatağın kenarına oturarak yavaş yavaş saçlarını okşamaya başladı özlediği yüzü izlerken.

Cold Nights  ||  SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin