Üstümde bir hüzün, sanki içine oturmuş kalkmak bilmez o son sözün...
3. Bölüm : yeni başlangıç
*Isırgan otu*(Ekim 2022)
Selam ben asiye Karakuyu şuan kulaklıklarım takılı Yoda gidiyorum 20 yaşındayım üniversite sınavına hazırlık yapıyorum üzerimde en sevdiğim kapüşonlu siyah çeketim fonda Taladro öylece yolda yürüyordum ki ayağımın takılmasıyla tam yere ki düşecekken bir el tarafindan tutuldum öyle güçlüydü ki bir eliyle yere düşmekten kurtuldum kafamı kaldırıp elin sahibine baktım aynı benim gibi siyah kapüşonlu ceket siyah kot kapişonu kafasına kapalı ve kulağına kulaklık takılıydı çocuk bana şaşkınca bakarken bende ona aynı ifadeyele bakıyordum sessizliği "teşekkür ederim"diyerek ben bozdum oda aynı şekilde "rica ederim" dedi ve bende ona gülümseyerek "cidden çok teşekkür ederim sen olmadan yere kapaklanıyordum" dediğimde ise oda gülümsedi "cidden rica ederim ben olsam da olmasam da ilaki biri tutardı" dedi ve bende hızla "o kadarına emin değilim" dedim ve o dediki "şeyyy ismini sorabilirmiyim?" Bende gülümseyerek "asiye asiye Karakuyu" dedim ve "senin ismin ne?" Diye sordum oda "onur onur demir" dedi ve elini sıkarak "memnun oldum onur demir" oda uzattığım elimi sıkarak "bende memnun oldum asiye Karakuyu" dedi ve yanımdan gitti, bende evime gittim Yatağıma uzandım ve düşünmeye başladım hayatımı "neden ben yani o kadar kötü olaylar olurken bir tek benimi buldu" yanen daha 5 yaşında babam 7 yaşında annem gitti benden annemi yıllarca bekledim ama gelmedi of neyse bu konuları kapatalım...
Uyumaya çalıştım ama olmuyordu göz yaşlarım iznim dışı akıyordu yanaklarımdan...
En sonunda uyumayı başardım...
Sabah sıkıcı bir havayla gözlerimi açtığımda yataktan kalktım lavaboya gittim ve ellerimi ve yüzümü yıkadım ondan sonra duş alıp üzerime giyindim saçlarımı topladım siyah beyaz çizgili kolu kısamı giydim siyah kot pantolonumu ve onun üzerine siyah ceketini giydim ve kapişonu kapattım kafama ve evden çıktım kulaklıklarımı kulağıma taktım ve yürümeye başladım kütüphaneye gittim ve ders çalışmaya başladım sıkı bir dersin ardından kitap seçmeye koyuldum o arada biriyle çarpıştım ve seçtiğim kitaplar ve onun seçtiği kitaplar yere düştü hızla kafamı kaldırmamla onuru görmem bir oldu ikimizde birbirimize şok olmuş bir şekilde bakıyorduk onur bana bakarak "merhaba asiye" dedi ve bende "merhaba onur" dedim ve yere düşen kitaplarımı almaya eğildiğim sıra onurda eğilince kafalarımız çarpıştı ve acıyla elimi kafama götürdüm onur hızla elini alnıma değdirince bedenim ürperdi onur özür diler bir şekilde "özür dilerim asiye" dedi ve ben hızla "sorun değil ikimizde eğilince oldu" dedim ve ayağa kalktım onurda kitaplarımı alıp elime verdi biraz konuşup kitaplarımı alıp evime gittim yatağa oturdum ve bu tesadüfe biraz daha şaşırdın ondan sonra uykunun huzurlu kollarına kendimi bıraktım...
Sabah herzamankinin aksine erken kalkmak bana göre değildi ama kalkmıştım hızla üzerimi giyindim saçlarımı ilk kez olarak açtım o kadar düzdüki saçlarım yani bazen taramadan bile sokağa çıkabiliyordum açmak bana yakışmıştı hızla yanlarından birer tane ördüm ve bıraktım belki bu günde o çocuğu görürdüm neyse dedim ve evden çıktım...
Yani ne biliyim tesadüf işte belkide devamıda gelirdi iç sesim çemkirerek harbiden saçmaladın diyordu yolda hızla yürüyordum yani iç sesimde haklı daha ben o çocuğu tanımıyordum sadece tesadüftu o kadar...