1. Kapitola

257 6 2
                                    

Dokončila som úspešne vysokú školu (viem, nečakané). Popravde som školu dosť flákala, nechcelo sa mi a toto môj sen ani nebol. Jednoducho, čo si myslím, že ma pochopí takmer každý, zaúradovali moji rodičia.

Som najmladšia, čiže aj najproblémovejšia. Mám ešte dvoch súrodencov.

Sima, moja dokonalá sestrička. Rodičia ju priam milujú. A prečo?

Dala sa na hereckú kariéru a svet div sa, je v tom docela dosť dobrá.

Druhý je Damián, narozdiel od do mňa má anjelskú tváričku, takže už asi viete, čo môže také robiť. Vlastne on vysokú školu ani nedokončil. Dostal skvelú ponuku a on okamžite podpísal s nimi zmluvu. Takže je v balíku.

No a ja, nie je na mne nič zaujímavého. Nemám skvelé herecké schopnosti a taktiež neviem pózovať pred kamerou. A čo vlastne som?

Hudobná producentka.

Vlastne, k hudbe nemám dobrý vzťah, ale za to mám dobré nápady.

Včera som dostala naozaj divnú ponuku. Ani by som ju neprijala, ale dekan mojej fakulty povedal, že je to jedinečná príležitosť. Priam sa nad tým rozplýval. 

Nechala som sa prehovoriť a teraz sedím v lietadle smer Kórea. Rodičia boli prvýkrát v živote na mňa pyšný. 

Dostala som ponuku robiť producentku dosť známej skupine, čo ma aj prekvapilo, nečakala som, že niekto si ma všimne. Nejaká skupina BTS.

Hej, počula som o nej, ale bližšie som sa o ňu nezaujímala. Hneď ako som to prijala mi z tej ich spoločnosti poslali letenku, dali inštrukcie, kde a ako mám ísť.

Som z toho nervózna. Síce, toto nie je prvýkrát v živote, čo idem  do neznáma, ale idem do krajiny úplne iných mravov a zvykov. Z okna som sledovala iba oblaky, bola to krása. 

A čo sa týka ich  jazyku. No, hovoriť viem celkom obstojne, ale čo sa týka ich znakov, pre mňa španielská dedina. 

„Prosím pripútajte sa, onedlho pristávame," vytrhlo ma z myšlienok dispečerka.

Nervozita rapídne stúpala. Bála som sa neznámeho, ale to by asi každý mal strach.


Ahojte...
Tak zase iný príbeh, ja viem, mám ich tu už hromadu, ale nemôžem si pomôcť. Dúfam, že sa Vám príbeh zapáči.

Obyčajne dievčaWhere stories live. Discover now