Ťahala som za sebou obrovský kufor. Prečítala som si znova pokyny, aby som náhodou neurobila niečo zle. Mám ho čakať na letisku.
Našťastie som nemusela hľadať ja jeho.
„Dobrý deň, vy musíte byť Veronica," prihovoril sa mi lámavou angličtinou.
„Dobrý deň," prihovorila som sa mu kórejsky, bol z toho prekvapený.
„Vy viete hovoriť naším jazykom?"
„Áno, ale čítať vaše znaky dobre neviem," pousmiala som sa.
„Šéf ma za vami poslal, mám vám dať kľúče a túto obálku," podal mi to do ruky.
„Zoberiem Vás, cestou Vám poviem nejaké info o nich. Šéf hovoril, že ich nepoznáte."
Zmätene som sa naňho pozrela.
„Oh, áno. Veľmi sa o hudbu nezaujímam."
Nastúpili sme do jeho auta a začal hovoriť o každom z nich. Po mene som nepoznala nikoho z nich.
„Podľa mňa si budeš rozumieť najviac s J-Hopom. Tiež je vysmiatý ako slniečko. Namjoon, ten zase dáva na všetkých pozor. Je niečo ako ich mama. Jin, no, ten sa rád zabáva, čiže video hry a hlavne jedlo. Ešte nikdy som ho nevidel prísť do štúdia bez jedla. Taehyung, ten je poslednej dobe divný. Rozišiel sa s Kim Jennie. Rapperka zo skupiny BlackPink, potom je tam Suga. S ním spoločnú reč nenájdeš. Málokedy ma on dobrú naladu. Ešte je tu Jimin a Kookie. Večne sú na sebe nalepený."
„Hmm, oni sú..?"
„Nie, hoci ich ich ARMY zvyknú dávať dohromady, ale nie je to tak. Vlastne sa majú radi všetci, predsa len 10 rokov je dosť."
Snažila som sa o nich niečo zapamätať, ale sotva som si zapamätala ich mená.
„Tak a sme tu," zastavili sme pred niečim fakt nádherným.
„To je krása."
„Keby čosi, zavolaj mi," podal mi svoju vizitku.
„Ďakujem," slušne som sa uklonila.
Čítala som, že oni si nepodávajú ruky. Možno by to bral ako urážku.
Otvorila som dvere do bytu. Obývačka bola veľká, veľmi živá, tie farby. Jedným slovom nádhera.
Asi pol hodinu som chodila po byte a prezerala si všetko. Konečne som si sadla a otvorila obálku.
Dobrý deň, Veronica,
Ospravedlňujem sa, že som Vás neprišiel privítať osobne, žiaľ som mal neodkladné záležitosti. Zajtra o 10:00 príde po Vás znova ten pán, ktorý Vás aj vyzdvihol na letisku. Dovolil som si kúpiť Vám SIM-kartu a služobný mobil. Máte tam už uložené kontakty na všetkých zo skupiny.
Pang Si-hjok
VOCÊ ESTÁ LENDO
Obyčajne dievča
Romance15+!!! V príbehu sa nachádzajú vulgarizmy, sexuálne a násilné scény. Čítanie na vlastné riziko 😈 ....... Doteraz som mala hroooozne nudný život, obyčajná klasika, cez týždeň škola, cez víkend vymetanie barov. Dostala som ale pracovnú ponuku mimo k...