___________________________________
Muszę powiedzieć jedno że rozdziały będą pojawiać się kiedy będzie mi się chciało pisać.
__________________________________Per. Narrator
Wszyscy siędzieli i czekali na nich przy drewnianym stole w domku wojanowiczan.
- jezu jak długo można czekać! - odezwał się bzykq z widocznym zawiedzeniem.
- oj no już nie marudź - powiedziała milky. - chodźcie przygotowaliśmy już miejsce do oglądania jakiegoś serialu!
- Hmm a co będziemy oglądać? - zapytał dość zaciekawiony Paweł.
- zależy kati mówi żebyśmy obejrzeli horror a wy jak myślicie? - zwróciła się do zielono włosego i szatyna.
- Hmm no nie wiem... - odezwał się zielono włosy.
- ja myślę że spoko, ale mo kiedy indziej jakiś horror? - zaproponował szatyn.
- spoks tak może być! Ale co obejrzymy teraz? - zapytala blondynka.
- a co powiecie na sonic prime? - zaproponował szatyn.
- o słysalem ze to jest fajne! - odezwał się noobek.
- czemu nie? Sonic wydaje się spoko - odezwał się palion
- zgadzam się z noobkiem i palionem! - odezwał się bzyq.
- no to ustalone sonic prime - powiedział dumny z siebie Wojtek.
- no to skoro wybraliśmy film chodźmy do środka i zajmijmy se miejsca! - powiedziała kati.
I tak wszyscy weszli do domku wojanowiczanow który był już pięknie udekorowany na tą noc i resztę ich pobytu w tym miejscu.
Na ścianach i suficie wisiały piękne niebieskie lampi tuż przed kanapą duży stół i na nim dużo przekąsek, na kanapie leżały misie, poduszki i koce.
Wszyscy rosciedli się i przykryli kocami i włączyli sonic'a palion przytulił się do jednego ze swoich miśków i z zaciekawieniem oglądał po paru odcinkach wreszcie zapytał:
- kto jest wasza ulubioną postacią? - zapytał zielono włosy.
- shadow ofc! - odpowiedział niemal odrazu Wojtek.
- Amy jest mega - zaraz bo nim kasia.
- tejls! (Tails) - powiedział noobek.
Reszta powiedziała że nie mają ulubieńców, Tak po kolejnych odcinkach już wszyscy pewnie mieli lecz palion już nie dopytywał.
Po 1 sezonie zielono włosy poczuł zmęczęnie i lekko Położył głowę na ramie przyjaciela obok i gdy tak postąpił odrazu poczuł bijący od niego ciepło.
___________________________________
Tadam kolejny rozdział tak
zachciało mi się go zrobić i zrobilam kiedy kolejny nie wiem ale mogę o coś poprosić? Czy możecie mi powiedzieć czy jest w jaki kolwiek sposób dobrze zrobione bo chce wiedzieć
~wasz hjustonek
____________________________
CZYTASZ
Wyjazd Wakacyjny || Wojan X Palion || Re-writing
FanfictionJest to opowieść o wyjeździe wojanowic i palionowa, dwie grupy postanowiły wyjechać nad jezioro i spędzić wakacje razem ponieważ mieszkają oni daleko od siebie. plis nie hejtujcie mnie, dla niektórych bedzie to cringe dla mnie też jak to pisze to cz...