《10 dana kasnije》
《 MARTINOVA PERSPEKTIVA》Stajao sam na terasu povlaceci svoju kravatu ka gore. Danas imam vazne sastanke, uz sve to Uros se uvalio u probleme i prosto moramo to zajedno rijesiti jos danas.
Lezala je na suncu, mazala neku kremu po stomaku, dodatno brisuci svoje suze. Posmatram je od naseg poljubca iz prikrajka jer svaki put kad smo blizu jedno drugom ja se pogubim kao najveci idiot. Ona je zena mog brata, ma koliko ja hteo da to obrisem ne mogu.
Njene mucnine me brinu ali kazu normalno je i najgore je sto ne mogu nista da uradim da joj pomognem. Mariaa se brine o tome najvise pa joj nekim cajevima "pomaze" Izasao sam na terasu, cula je otvaranje vrata te se ustala sa smjeskom
-" Dobro jutro"
-"Jutro Aurora"
-" sjutra sam kod doktora u 12h. Hoces li ici sa mnom? Mislim da ce moci ustanoviti pol bebe"
-" Hocu"
Voljeo bih da ovu tisinu sa nama prekinem tako sto cu je pribiti uz sebe i ljubiti. Tako bih hteo da me voli kao sto je Markosa.
-"Veceras cu napraviti filmsko vece... Mislim da ce doci i Uros i Lukas. Mariina kcerka i vjerovatno Mariia... Hoces li i ti doci u 20h?"
-" Nisam siguran. Imam vazne sastanke danas"
-" Cuvacu ti mjesto na lazy bag-u..."
Ne smeta mi sto je osvojila ljude u nasoj kuci... "nasoj kuci" ponovim u sebi te se osmijehnem tome. Videla me te uzvratila istim.
-" Dobro..."
(***)
-" Imamo i veliki broj sjajnih devojaka"
Rus zna posao, sjajno pregovaramo i nalazimo rjesenje i na kraju kada smo konacno dogovorili posao...
-"malo belog malo alkohola i da izaberes jednu ili dvije odakle znam kako volis"
Kikotao se dok pucka prstima i 10 cura polu golih sa osmijehom udje u prostoriju
-"Nisam se zenio nikada da ne bih propustio neku ljepoticu...
-" Samo casa viskija je dovoljna za mene"
-"Ne zezaj me covece poznajem tvoje apetite"
I ja piznajem svoje apetite ali od kad sam doveo u svoj dom Auroru mislim da mi jedino ona stoji u sekciji " zelja". Mrzim sto na to gledam tim ocima, sto znam da ta zena nikada nece pripadati meni ali sve sto mi treba je ona i sve sto zelim je ona i ako nije ona nemam zelju za nekom drugom.
-" Nisam raspolozen"
-"To mi govore samo oni novo zaljubljeni"
Skupio je oci te se blago osmijehnuo
-"znas da naprijatelji uvijek idu bas na one koje volimo. Pazi se"
ispijem viski do kraja te ustanem pruzajuci mu ruku.
-" Nemam neprinatelje u ovoj drzavi niti u ovom gradu."
-" Oduvijek sam se pitao kako je to drzati sve u jednoj drzavi ispod sebe"
Pruzio je ruku u znak pozdrava, sto uzvratim nakon cega izadjem iz kuce i udjem u svoje auto
-"Sve je proslo dobro?"
-" Zavrsio sam sve da obje strane uzivaju slicne povlastice. Bice to lagan posao, lake pare"
-" Veceras je filmsko vece u tvojoj kuci, trazim dozvolu od tebe da dodjem... Aurora pravi i mislim da joj je to potrebno"
-" Imas dozvolu svi je imaju"
-"sjajna je ona devojka Martine... Mislim da joj treba drustvo. Samo nemoj vise da joj ja budem pratilac kad trguje"
Zbunjeno ga pogledam
-"zasto?"
-"treba joj 3 sata da odluci oce li plavu ili crvenu. Pa pita mene, a meni sve to isto. Ali sam posle dobio zasluzenu veliku kafu"
-" Uzivajte veceras"
-"dolazis?"
-" ne"
-"sta ne!?"
-" Imam obaveza Urose"
-" prvo zavrsice Lukas pola, drugo ja cu zavrsiti papirologiju. Probleme okolo smo rijesili policija ocistila tragove, a Rus je maknut sa dnevnog reda pre 10 minuta"
-" Nemam vremena za to"
-" Radovace se ako dodjes, a ona je trudnica. Malo zahtjevna ali trudnuca i zato ispuni joj zelju. Daleko je od kuce nije se lako navici na ovaj zivot. Jos svaki dan place, ne pitamo je sto ali sigurno joj nedostaje Markos. Svjeza je rana posebno njoj kojoj je u glavi da taj bebac nece upoznati svog oca"
-" Na posao Urose..."
YOU ARE READING
Ljepota mog grijeha
RomanceOna je zabranjeno voce... Ona je zena zbog koje se borio sa smrcu, zena koju je prvi sreo i dugo trazio... Kada je pronasao bila je pred oltar sa njegovim rodjenim bratom. Romance