《AURORINA PERSPEKTIVA》
Pojavila sam se na vratima kuce, a majka i tata kao da su duha vidjeli preblede. Majka me skenkrala od glave do pete, dok me tata grabi u svoj zagrljaj.
-" Jesina nasa, da te vidim... je li ti sta uradio onaj gad"
Majka me zagrli jako dok brise svoje suze.
-" Slatka si, stomacic je tu"
Brzo me pomazi
-" Jako si lepa ljubavi"
Osmijehnem se
-"kako si pobjegla? Trazili smo te, policija zna za nas slucaj"
-" tata nisam pobjegla, ne treba nam policija"
-" kako ne treba? Sine na silu te je odveo"
-"Nije tata, tamo sam, srecna sam konacno. Nosim devojcicu"
-" kako si srecna?"
Strogo me pogleda.
-"Tata, srecna sam sa Martinom, nikada nista uradio nije protiv moje volje, zivim kao kraljic sa cuvarima i kucnom pomocnicom koja me stalno kljuka vitaminima, vocem, povrcem, cajevima"
-"Normalno da zivis sa cuvarima, istrazio sam tog skota... On je kriminalac koji ubija bez straha! Nitkov koji treba u zatvor da trune"
-"Jako sam se brinula za tebe"
Majka me opet zagrli
-" Brinula sam se da li si ziva, nisam mogla da jedem ni pijem. Smrsala sam 20 kilograma od stresa i brige... Uzalud si mi se javljala i slala poruke sine, sigurno si morala lagati da si srecna"
-" Mama nema potrebe da brines, tako imam sve i nikada nisam imala problema. Martin me cuva vise nego sto ce iko ikada da me cuva."
-" Sad si ovde i vise nikuda ne ides..."
Rekao je tata dok uzima moju ruku. Znala sam da nece ici bas lako ali moraju i oni znati.
-" Moram sa vama da razgovaram..."
Zapocela sam ali me tata prekine.
-" ne brini mila, taj to ne smije prici. Kupio sam pistolj i samo ga cekam da dodje!"
-" tata slusaj me..."
-"slusam Aurora"
-" Nosim devojcicu, a kad sam saznala da sam trudna nisam htela to dijete... Plasil sam se kako cu sama bez muskarca uz sebe, da li ovu bebu mogu ikada da volim"
-" Aurora"
-" slusajte me"
-" znam da bi mi pomogli, znam da bi bili tu ali ja nisam htela bebu jer nije nastala iz ljubavi... to vece sam se posvadjala sa Marlusom, zamolila sam ga da pijan i agresivan ode iz kuce na sta je on poludeo sto ga teram iz "njegove kuce" te veceri je i nastala beba"
-"nije te... nitkov! Ta porodica je djavoljsko djelo idem sad sve da ih pobijem! Oni su nas tjesili!"
-"Tata oni su saznali prije pola sata kada sam ih posjetila i rekla im istinu"
Ovo ga malo smiri
-" nek gori u paklu skot! Ni on ni njegov brat nisu vredni pomena gorece u paklu!"
-" Martin je neko ko brine o meni vise nego iko, toliko se brinuo oko mucnina, trazio cajeve za iste i Maria je morala da me obilazi svako malo. Sve imam i trpi moje hirove"
-"Oteo te od nas!"
-"Voljela bih da je to uradio mnogo ranije"
-" ona je skrenula sa uma!"
-" kceri"
Majka pokusava da me urazumi sapatom dok tata vristi.
-" tata zaljubljena sam u Martina... ne znam ni kad je to pocelo, ni to nikada pre rekla na glas ali ovo sto osjecam nije bilo ni blizu tako jako sa Markusom. Grozno zvuci ali u Martinu sam nasla sve ono sto bi jedna princeza dala princu kao osobinu."
-" Sta to je taj skot uradio!?"
-"Doveo me i pored svih obaveza ovde, zar ne mislis da bi on bio negde okolo da sam ovde da vas lazem? Navikla sam na Meksiko, volim svaki deo njega a najvise kucu u kojoj zivim tamo"
-"zaboravi na to, vise nigde ne ides"
-" idem za 3 dana i sva 3 cu biti ovde sa vama"
-" Kraj rasprave"
-" tata..."
-" ovde ces imati sve, ja i majka cemo pomoci oko malene. Kceri ne dam te tim skotovima. Zar ces otici sa covekom koji je pretio tvojim roditeljima?"
-"Mislim da morate da ga upoznate prvo , samo niste lepo poceli"
-" Tata..."
-" Aurora molim te"
YOU ARE READING
Ljepota mog grijeha
RomanceOna je zabranjeno voce... Ona je zena zbog koje se borio sa smrcu, zena koju je prvi sreo i dugo trazio... Kada je pronasao bila je pred oltar sa njegovim rodjenim bratom. Romance