16

3.6K 162 7
                                    

Kad se probudim lezala sam sama, a sva oprema i namjestaj su slozeni. Na stolu me cekao sok, Maria je spremala nesto ukusno sto je mirisalo....Promeskoljim se te blago ispravim nakon cega se blago namrstim scenama koje mi prolete kroz glavu.  Sta mi je!?

-" Dobro jutro"

Rekla sam Marii koja odmah pruzi sok sa stola

-"Dobro jutro, ja se nadam da si se naspavala na tom cudu. Iskritikovala sam Martina"

-"Nije on kriv, udobno mi je bilo"

-" da li imas mucnine?"

-" ne, mislim da mi onaj caj sto pijem zaista pomaze. Hvala ti"

-" Uvijek draga moja. Uskoro ce Martin da dodje kako bi isli kod doktora"

-" Naravno, idem se presvuci"

Uzela sam sok i usput ga ispijala dok sam se sredila, malo nasminkala i istusirala. Nije mi trebalo dugo, kao ni Marinu da se sa cetom auta parkira ispred kuce. Kada zacujem Urosa da me doziva skupim hrabrost i krenem vani sa njim gde me u autu saceka covek kog sam sinoc poljubila.

-"Cao"

-" Zdravo"

Odgovori nakon cega krenemo prema  klinici. Mrtva tisina je medju nama i to me je dodatno posramljivalo.

-" Sinoc..."

Izadje iz mojih usana nekontrolisano...

-" Nadam se da je bilo nesvjesno"

Okrenem se ka njemu malko zbunjeno

-" Nisam se ktrolisala"

Rekla sam ozbiljno

-" naravno da nisi. Takve greske se medju nama ne mogu desavati. Ti si zena mog pokojnog brata, nosis njegovo dijete i mnogo toga mi govori o tebi to sto mozes da me poljubis..."

-" Sta to govori o meni?"

Drsko se brecnem!

-" Ne licim na svog brata, nisam ni upola slican fizicki tako da ne mozes u meni naci utjehu. A ako vec places svako malo za njim onda ne treba da ljubis sve od reda.."

-" Sad bih ti udarika takav samar da ga pamtis dok si ziv"

-"  Da li sam nesto pogrijesio?"

Okrenula sam se na drugu stranu bez daljeg komentarisanja. Nemam sta da mu kazem, poprilicno mi je odbrusio. A sinoc, da stvar bude gora nije uzratio poljubac..

-"Aurora"

Rekao je kad stignemo, a ja bez njega krenem kod doktora.

-" Ne trebas mi! Ne zelim ni da te gledam vise"

-"Nek te ne vredja nista sto sam rekao malo prije"

Unijela sam mu se u facu  bijesna

-" ti si poslednja osoba koja me moze uvrediti"

Nastavila sam  dalje ne cekajuci ga. Moj doktor je bio na poslovnom putu, ali zato dobijem zamjenu koja me je odmah uvela.

-"Gospodjo sa vasom bebom je sve sjajno. Zaista  dobro napreduje, po ovom snimku mislim da nosite djevojcicu"
Blago se osmijehnem

-"cestitam i vama gospodine tata. Vasa beba je zdrava i nadam se da ce biti jos mnogo djece."

Nije uspjeo da nesto kaze jer se doktor odmah meni obrati

-" Smatrajte svoje promjene normalnim stanjem. U polnim odnosima ne budite grubi ali naravno mozete ih imati. I gospodjo u ovih par mjeseci ce biti normalno da imate zelju za tim"

-"On nije moj suprug"

Rekla sam malo ostrije

-" Ja se izvinjavam, mislio sam da..."

Obrisala sam svoj stomak i ustala.

-" I sad shvatas da je sve normlano jer sam u drugom stanju, ne privlacis me ali me drzis kod sebe na silu. Ostavi me na miru, ne priblizavaj mi se i nemoj da brines o tome da li zalim ili ne zalim tvog brata. Ne zalim ga, zalim sebe! Sad prijatno"

Ne znam sta mi je bilo ali sam se drala i samo odjurila do Urosevog auta.

Ljepota mog grijehaWhere stories live. Discover now