23

3.5K 161 1
                                    

《 Martinova perspektiva》

Piludeo sam skroz na skroz jer sam je pustio sa tim ljudima da ode bilo gde. Cim su mi moji ljudi javili da je zakljucana u sobu vjerovatno jer su culi neke vriskove iz kuce uputio sam se isti tren ka njoj. Njen telefon nije u funkciji, a moji ljudi nisu mogli da mi jave gde je jer... prokleti signal!

Vozio sam  u sred niceka i pravo se uputio sa svojim ljudima ka njemu.
Pokucao sam na vrata a kad ih gospodin otvori  doceka me sa pistoljem u rukama.

-" odmah ces otici inace pucam"

-" naravno ali prvo zelim Auroru"

-" Zaboravi! Kako si nas prokleto nasao?"

Izdahnem i udahnem kao znak svojim ljudima te napravim par koraka nazad kad oni ulete i otmu mu pistolj. Njena majka je vristala ali i nju zarobe jer odakle znam sta je ovim ljudima u glavi. Zar oni misle da jedan pistolj moze da me spreci da uzmem zenu koju volim?

-" zar zaista mislite da bih pustio Auroru bilo gde  bez zastite?"

Pitao sam ostro coveka ispred sebe.

-" da joj niste otc ubio bih vas isti tren. Mucio bih vas da platite za svaku njenu suzu i strah koji je prezivjela"

-"ostavi moju kcerku!!"

Nisam se obazirao vec sam otisao na sprat i viknuo njeno ime.

-" Martine ovde sam! Hvala Bogu dosao si!"

-" naravno da jesam pile"

Rekao sam sa smijeskom.

-" odmakni se da ih razvalim..."

-" ajde!"

Viknula je kao znak da se odmakla te svom snagom razbijem zakljucana vrata koja padnu na pod od siline udarca no ne stignem nista  da vidim jer ona skoci na mene i snazno me zagrli.

-" Pile otezala si malo"

Poljubio sam je i cvrsto zagrlio.  Nikad srecniji nisam bio.

-" Mislila sam da me neces naci, jako sam se uplasila."

-" Nikad te ne bih ostavio pile, ne postoji  nista na ovom svetu sto moze da mi te uzme"

Spustio sam je i uzeo za ruku te krenemo ka njenim roditeljima.

-" Nikada vasu kcerku ne bih povredio, sa mnom je slobodna, srecna, bice jos srecnija. Ne teram je da ide sa mnom, ona to zaista zeli"

-" Aurora taj covek..."

-"tata, majko oprastam vam ovo ali mislim da se vise necemo gledati"

Izasla je i usla u auto bez pozdrava. Dok i ja krenem za njojm.

-" Slavite ovaj dan kao drugi rodjendan"

Smireno sam rekao pre nego udjem u auto

-"Boze ova 2 dana su bila kao u paklu"

Zajecala je dok je ja privucem u svoj zagrljaj. Naslonila se na moje grudi i pakala.

-"Nikada vise te niko nece odvojiti od mene obecavam... Hoces da jedemo pre leta??"

-" Ne hocu odmah da idemo"

Njena rec je za mene zapovijest pa sam javio ljudima da za 10 minuta polecemo kuci. I ovaj put spavala je u mom narucju i osjecaj da nije oka sklopila u  onoj kuci. Pustio sam je da odmara i nisam ne dirao sve do nase kuce. Preneo sam je u auto, a taman kad se parkiramo se probudila. Taj srecan pogled koji ima na licu bio je neopisiv

-" konacno smo nasoj kuci"

-" Taj osmijeh i srecne okice bih voleo da si imala i onog dana  kad sam te doveo."

-"  i ja bih Martine... I ja bih ali plasila sam se. Znas, ti si u koju sam se zaljubila na prvi pogled. Nisam znala da si se i ti osjecao isto. Mislila sam da me nikada neces gledati tim ocima i da cu za tebe ostati samo Markusova zema"

-" Ti si moja pokislo pile i kad znam da sam ja bio prvi kog si zavoljela mnogo sam srecniji... ma  i da nisam sad si tu i sad si moja i nista vise ne zelim"

Poljubio sam je   te kad stignemo Uros, Lukas i Maria je krenu grliti i  izgleda da im ja nisam falio koliko im je falila moja malena. Sada smo nasoj kuci, smatra kuci svojom, ne planira da ide i to je sve sto mi treba.

(***)

Uvukao sam se pored nje te je privucem sebi dok se ona blago trzne.

-"Martinee!"

Dobro odmah sam istao nisam pitao za dozvolu da legnem pored nje i sad sam se jako zeznuo.

-" Izvini"

-" Dodji, daj ruku!"

Vikne te me sama povuce. Juu tako mala zena, a tako jaka!?

-" Martine mrdnula see!"

Bezo se umirim i pustim da stavi ruku  gde je osjetila mrdanje.

-"osjecas li!?"

-" da, da! Mrdnula seee!"

Vristali smo oboje srecno

-" nasa mala se mrdnula Aurora!!"

Brzo sam stavio glavu na njen stomak njezno i poceo ga maziti.

-" Ima da te cuvam  i volim najvise na svetu ti tamo... i tebe i mamu vas dve ste moje sve"

Po prvi put pozelim da sam ja  otac ali znam da nece imati razlike u mojoj ljubavi iako to nisam.

Ljepota mog grijehaWhere stories live. Discover now