⚠️TW/ SAMOBÓJSTWO/ SAMOOKALECZANIE SIĘ⚠️
Jisung pov
Minho za bardzo podskakiwał, musiałem coś zrobić, musiałem go wkurwić niech poczuje się jak ja, niech wie jakie to uczucie kiedy ktoś góruje nad nim.
Dobrze wiedziałem, że nie ma czasu na szybki numerek w aucie ale jednak postanowiłem to zrobić.
Kiedy Minho był zbyt wciągnięty w pocałunki, Popchnąłem go na siedzenie obok zawisając nad nim szybko zdejmując jego i swoje spodnie. Niby podchodzi to pod gwałt ale nic się nie odzywa więc nic złego nie robię.
Ponownie podchodząc do pocałunków wszedłem w niego słysząc od razu głośny jęk, ponieważ zrobiłem to nie spodziewanie.
Cóż robie to tak samo jak starszy za każdym razem.
Poruszałem się w nim co raz szybciej tak aby mógł szybko dojść jednak mocno się trzymał, zrobiłem mu parę dużych malinek.
Nagle zasyczałem kiedy poczułem mocne drapnięcie na plecach, Lee drapał mi całe plecy swoimi ostrymi paznokciami. Już powoli miałem dość, ale naszczęście starszy doszedł szybciej. Ubierając dolną cześć ubrań, powiedziałem coś co, mam nadzieje, zapamięta na długo.
-Teraz wiesz jak ja się czuje.
Po tym wyszedłem z auta zostawiając chłopaka samego. Kierując się do piwnicy zastałem w niej różowowłosą dziewczyne, chyba Yeji.
-O hej Jisung gdzie zgubiłeś lalusia?
Usiadłem przy stole na przeciwko niej.
-Dochodzi w aucie.
Dziewczyna chyba nie do końca zrozumiała.
-Pokłuciliśmy się i siedzi w aucie wkurwiony. -Wyjaśniłem
-Oh, coś poważnego? -Zapytała
-Sam nie wiem, chciałem mu tylko pokazać jak ja się czuje kiedy robi mi złe rzeczy.
-On to rozumie Jisung, spokojnie przyzwyczaisz się on też więc nie bierz tak wszystko do siebie zwłaszcza teraz. -Po jej słowach nie do końca wiedziałem o co chodzi, chyli on się zmieni?
-Mam już tego dość wiem, że po za wami nie mam innego życia ale Minho mnie naprawdę denerwuje.
-Wszystkich denerwuje -Zaśmiała się. -Ale ma swój charakter i nic z tym nie zrobisz.
-To nie zmienia faktu, że chce uciec. -Odpowiedziałem szczerze na co dziewczyna tylko powiększyła oczy szybko zaczynając.
-Nie rób tego, nie możesz, Minho naprawdę cię potrzebuje, ty tego nie wiesz ale uwierz mi przez ciebie on naprawdę się zmienił i to na lepsze.
Spojżałem na nią z zdziwieniem.
-Przez całe życie był sam, a tych co porywali to albo jakieś baby albo stare dziady, zainteresowałeś go, ponieważ jesteś młody i postawiłeś mu się.
Przewróciłem oczami nadal nie wiedząc do czego ona zmierza.
-Do czego zmierzasz?
CZYTASZ
𝙉𝙤𝙩 𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙏𝙤 𝘿𝙞𝙚 |minsung
ФанфикHan Jisung w dość młodym wieku stracił rodziców przez co był zmuszony do samodzielnego życia, jego dni wyglądały tak samo, cały dzień w pracy, szybka bułka z spożywczaka i noc w najtańszym hotelu. Pewnego wieczoru był świadkiem morderstwa na jego ul...