#6 2/2 |crush on you|

1.6K 64 196
                                    

Jisung pov

Kiedy usłyszałem trzaśnięcie drzwiami otworzyłem oczy. Pomyślałem, że jak będę udawać nie przytomnego to łatwiej będzie mi się czegoś dowiedzieć.

Specjalnie uciekłem i poszedłem do domu, wiem, że oni wiedzą gdzie mieszkam dlatego tam się ukryłem i poczekałem kiedy Lee przyjdzie. Żeby przeżyć skłamałem mówiąc im, że wiem kim był ten włoski koleś, chciałem już wcześniej udać nie przytomnego ale Minho postanowił mnie tu zabrać co ułatwiło mi robotę.

Wyczułem zapach naleśników przez co mogłem poszukać w szufladzie ciecz jaką starszy mnie ostatnio uśpił. Po cichu wyszedłem z sypialni kierując się do kuchni, w której znajdował się Lee know stojący przy gazówce.

Chciałem podejść do chłopaka i go ogłuszyć jednak on był niestety sprytniejszy.

Nie potrzebnie żeś mnie uczył obrony Minho.

Obraniałem się kiedy chłopak chciał mnie uderzyć, starałem się chociaż trochę przyłożył chustę do jego twarzy aby go trochę zmuliło co było trudne.

Minho stał tyłem do dywanu, szybko wysunąłem nogę podwijając lekko dywan przez co starszy się potkną.

Usiadłem okrakiem na niego przytrzymując nadgarstki.

-Widzisz, nie potrzebnie uczyłeś mnie tego wszystkiego, teraz ja używam obrony przeciw tobie.

Drugą ręką powoli zacząłem przykładać chustę z substancją do jego twarzy, kiedy chłopak zamkną oczy postanowiłem trochę dłużej przyciskać aby mieć pewność, że stracił przytomność.

Po paru minutach poszukałem jakieś ubrania, korzystając z tego, że są drogie i ładne postanowiłem wybrać te które najbardziej mi się podobały czyli czarne skórzane cargo i tego samego koloru, krótki golf, idąc z nimi do łazienki wziąłem prysznic, po umyciu zakryłem korektorem moje wory pod oczami oraz dokładniej przemyłem rany, widząc w koszyczku czarną farbę do włosów stwierdziłem żeby je sobie pofarbować, po ukączeniu mojego szybkiego glow up'u postanowiłem przeszukać informacje na temat chłopaka i jego ekipy. Widziałem ostatnio jak wkłada jakąś teczkę między szpary w kanapie więc sprawdziłem to I faktycznie była tam czerwona teczka.

Po otworzeniu jej znalazłem papiery z umową na dom co mnie nie interesowało, później nawet trochę więcej niż parę dokumentów mówiące o posądzanie o porwania, kradzież itp. W końcu znalazłem tego czego najbardziej się nie spodziewałem.

W dniu 3.03.2010 zaginą dwunastoletni chłopak. Ostatnio był widziany koło placu zabaw około godziny 22, na zdjęciu ukazana jest jego podobizna, o jakiekolwiek informacje proszę dzwonić na ten numer ***

Chłopak na zdjęciu był bardzo podobny do Minha.

Czyli, Minho też został porwany...

W teczce znajdował się również list z 2020, w którym było posądznie o gwałt i spotkanie w sądzie. List napisany był w języku angielskim czyli to na pewno nie wydarzyło się w Korei.

Nie znajdując nic innego schowałem papiery i przedmiot odkładając go tam gdzie był wcześniej.

Minho powinien się budzić więc zjadłem zrobione przez niego naleśniki i włączyłem jakąś drame, która teraz leciała w telewizji.

𝙉𝙤𝙩 𝙏𝙞𝙢𝙚 𝙏𝙤 𝘿𝙞𝙚 |minsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz