⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom⚠️🔞⚠️
Crematory
A fiatal ork megbeszélte Drenzoval, hogy az augusztus 5-ét kiveszi szabadnapnak. Nem akart aznap korán felkelni, hiszen este Urzor érte megy, hogy együtt induljanak Eryna báljára, neki pedig nem volt kedve álmosan szédelegni a partyn. Előtte levő nap délután, Fonza közölte Rorschával, hogy aznap meglátogatja szüleit, így kivételesen nem nála tölti az estét. Crematory kapott az alkalmon és mivel izgult a következő éjszaka miatt, átballagott a testvéréhez beszélgetni. Rorschának vitt egy pakk sört, magának pedig néhány alkoholmenteset, hogy bátyjának ne legyen hiányérzete, hogy nem iszik vele. Az idősebb fiú berakott valami halk aláfestő zenét az új hangrendszeren, végignyúltak a kanapén és iszogatni kezdtek.
- Na mi van? Meguntad az önkéntes száműzetést? - érdeklődött Rorscha.
- Olyasmi. Izgulok a holnap este miatt. - vallotta be Crematory.
- Gondolod, hogy Urzor ki akar nyírni?
- Nem hiszem, hogy pont mindenki előtt tervezne ilyesmit...
- Hacsak nem elrabolni akar és nem is a bálra visz. - vetette fel bátyja.
- Kösz... ezzel nem segítesz... mesélj inkább valamit!
- Hát, az egyetlen, amiről tudnék mesélni, téged nem biztos, hogy érdekel...
- Úhh... az lehet. – mondta, amikor rájött, hogy a Fonzával közös időtöltésére gondol testvére.
- Figyu, ... van amúgy valami, amiről szerettem volna veled beszélni! - szólalt meg Rorscha, miközben ülő pozícióból a hasára vetődött és öccse felé fordult.
- Mi az? – nézett rá gyanakvóan Crematory.
- Arra gondoltam, hogy itt maradnék...
- Maradj, ameddig akarsz. - válaszolta és belekortyolt az alkoholmentes sörébe.
- Jó, jó, de ez így nem az igazi, hogy rajtad élősködöm.
- Ne hülyéskedj már, a tesóm vagy, nem sajnálok semmit tőled! – mondta nyugodt, szeretettel teli hangon.
- Tudom, de ez így akkor sem jó... milyen férfi az, aki csak bulizik és hagyja, hogy eltartsák?
- Mire akarsz kilyukadni? - vetette rá pillantását újra.
- Kéne egy szívesség...
Öccse nem válaszolt, csak érdeklődve ránézett.
- Légyszi keress nekem valami melót nálatok! - nyögte ki végül Rorscha.
Crematory gondolkodni kezdett. „Rorscha ügyes harcos, de mi a fenét tudnék én találni neki egy műszaki cikkekkel foglalkozó gyárban?" Néhány perc csönd következett.
- Rorscha... te szeretsz dumálni... nagyon is. Meg mások helyett intézkedni...
- Most sértegetni próbálsz?
- Nem. - nevetett fel a fiú. – A társam azt mondta, hogy kerítsek magamnak egy titkárnőt... a szoknya nem hiszem, hogy nagyon jól állna neked, de attól még talán segíthetnél nekem néhány dologban!
- Ó, ... megszervezek én neked mindent öcskös! Én leszek a legjobb NEM NŐI titkár egész kicseszett Lightstrandben! - lelkendezett a testvére.
YOU ARE READING
Megtörve I. - Mennydörgés (18+)
Fantasy⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️ Elfek, orkok és még sok más faj képviselői próbálják élni a kis életüket a területekért és egyébb erőforrásokért zajló harcok közepette. Ráadásul nem is sejtik még az elején, hogy a háttérben nagyo...