⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak, gyilkosság, csata, halál, stb. ⚠️🔞⚠️
(Az erőszak semmilyen formáját nem támogatom, de sajnos a világunk része. Ha érzékeny vagy ezekre a témákra, az írásom nem neked való.)
Val'Grav
A férfi éppen a trollokkal küzdött, amikor meglátta, hogy a diabolik elszalad, fia pedig követi őt.
- Crermatory! Hova a fenébe mentek?
- Nem tudom! - válaszolta a fiú, majd eltűnt.
„Nagyszerű... most aggódhatok ezen is, hogy mit csinál az agyalágyult kölyköm..." – gondolta.
Remélte, hogy ezúttal nem kefélni mennek el a csata közepén...
- Vigyázz! - kiáltotta neki Rys, majd rávetette magát a trollra, aki hátulról Val'Gravra próbált támadni.
- Kössz, öcsi!
Amikor az elf fiú a földre teperte a trollt, a lény fejébe egy nyílvessző csapódott. Rorscha volt az, aki kilőtte azt. Most, hogy a falat ledöntötték, az íjászok és mágusok egy része is lemászott a magaslatról.
- Merre vannak a többiek? - kérdezte Val'Grav legfiatalabb mostohafia.
- A bátyáid az ozurukokat lövik, a hülye fiam meg elszaladt a nője után valahová.
- Mi van? - kérdezett vissza Rorscha.
A trollok úgy tűnt, végre elkezdtek elfogyni, azonban az ozurukok előkerültek, úgyhogy még nem volt vége a csatának. Val'Grav beállt egy keskeny kis folyosóra, ami a kert két oldalát választotta el egymástól, hogy ott gondolja át, hogy tovább. A többiek is követték a példáját.
- Cremának van barátnője? - fordult Lyra Rorschához, amikor ő is odaért a többiekhez.
- Úgy néz ki! - válaszolta az íjász.
- Szevasz Lyra! Örülök, hogy látlak! Nem gondoltam, hogy te is itt leszel!
- Én sem, Val, de így alakult. Amúgy én is örülök, hogy látlak!
- Azt hiszem, vissza kellene térnünk az ellenségeinkhez. Még nem fogytak teljesen el... - szólalt meg ismét Val'Grav, mert meglátta, hogy néhány troll ismét előkerült valahonnan.
„Egészen jó kis csapat jött össze." - gondolta a férfi. Val'Grav, a harcos, Rorscha az íjász, Rys az árnyharcos, Lyra a mágus és Gotty a gyógyító. Így együtt próbálták a maradék trollt kiiktatni, és közben Rorscha testvéreit megtalálni.
A harcos megindult és elkapott egyszerre két mutánst, akik felé felváltva csapkodott baltájával. Drónját már régen elveszítette valahol, ezért Gotty egy pajzsot rakott köré. Rys becsatlakozott mellé és nekiállt ő is az egyik lényt vagdosni. Rorscha, amikor lehetősége volt, szintén besegített nyilaival, de a gyors mozdulatok eléggé megnehezítették a dolgát. Lyra azért, hogy minden harcos könnyebben eltalálja a célpontokat, jeges varázslatokkal próbálta lassítani a trollokat. Ez bevált, mert hamarosan Rorscha keresztüllőtte az egyik torkát. Val'Grav kitépte belőle a nyílvesszőt, az pedig összeesett és rángatózva kimúlt, miközben vére szanaszét fröcskölt. A másik figyelmét ez egy pillanatra elvonta, ami lehetőséget adott Rysnek, hogy bevigyen neki néhány gyors vágást érzékeny részeibe. A mutáns tántorogni kezdett. A harcos nem várta meg, hogy a vérveszteségbe dögöljön bele, baltájával egy hatalmasat sózott fejére, amit annak sisakjával együtt kettéhasított.
ESTÁS LEYENDO
Megtörve I. - Mennydörgés (18+)
Fantasía⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️ Elfek, orkok és még sok más faj képviselői próbálják élni a kis életüket a területekért és egyébb erőforrásokért zajló harcok közepette. Ráadásul nem is sejtik még az elején, hogy a háttérben nagyo...