Hatodik fejezet vége/6

17 3 8
                                    

⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️

Zelas

A hatalmas ház palotának tűnt számára a Hidden Havenben lévő aprócska lakás után, amin Goatyval osztoztak.

- Nem rossz, mi? – kérdezte Rorscha.

- Azt mondod, hogy ez Crema háza?

- Hát... papíron igen, de nem igazán érdekli. Te talán meggyőzheted, hogy vegye birtokba.

- Úgy látom, te már berendezkedtél. A világért sem dobatnálak ki...

- Most becuccoltam, de előbb-utóbb szeretnék a saját lábamra állni.

- Mindegy, tőlem nem kell tartanod. Nem fogom meggyőzni a testvéredet, hogy ide akarjon költözni. Még csak pár napja vagyunk együtt... pontosabban azt sem tudom, hogy együtt vagyunk-e. Azt pedig, hogy ezúttal meddig fogjuk húzni...

- Szerintem elég egyértelművé tettétek mindenki számára, hogy együtt vagytok! – vigyorgott a fiú. – Tényleg... mi a fene ütött belétek? Én szeretek, sőt... imádok kefélni, de nem nyilvános helyen mindenki szeme láttára!

- Ezt... nyilván nem így terveztük. Csak úgy... egymásnak estünk...

- Hát kislány, én még véletlenül nem szexeltem. Ti pedig még berúgva sem voltatok.

- Mi sem szexeltünk... most.

- Azért elég durva pettinget toltatok. – röhögött tovább.

- Figyelj... én tudom, hogy nem kellett volna ezt csinálnunk, de nem bírtam megállni. Időnként teljesen elmegy az eszünk. Ez van...

- Furcsák vagytok ti nagyon...

- Melyik a dolgozószoba? – váltott témát a diabolik.

- Gyere, megmutatom! - ajánlotta fel az ork és odavezette.

Zelas az útmutatásoknak megfelelően elhúzta a kisszekrényt és megtalálta a széfet.

- Álljunk csak meg! Nekem Crema azt mondta, hogy bármit csinálhatok a házban, csak ahhoz a széfhez ne nyúljak hozzá!

- Nekem meg azt mondta, hogy jöjjek ide és pakoljam be a kavicsomat...

Beütötte a kódot, az ajtó kinyílt, ő pedig az erszényt lecsatolta derekáról és azzal együtt bedobta a követ az egyik polcra. Nem nézte meg mi van még a széfben. Becsukta az ajtaját és visszatolta a szekrényt elé.

- Milyen kavics? – kérdezte Rorscha amikor újra mellé ért.

- Jobb, ha nem tudsz róla... a lényeg, hogy nem szabad hozzáérned!

- Radioaktív? Az ellen nem hiszem, hogy elég egy széf... te meg a derekadon hordtad napokig!?

- Nem radioaktív. Varázskő, de többet tényleg ne akarj tudni, mert bajba kerülhetsz miatta. Nem láttad azt sem, hogy hová raktam. Világos?

- Ja... azt hiszem. Mi lenne, ha kicsit jobban megismernénk egymást, ha már itt vagy?

- Hát ezt meg hogy érted? – nézett fel a fiúra gyanakvóan.

- Te jó ég... nem megdugni akarlak. Azt meghagyom az öcsémnek. Csak beszélgetni szeretnék... - horkant fel és elindult vissza a nappali felé. Zelas követte.

Megtörve I. - Mennydörgés (18+)Where stories live. Discover now