Hatodik fejezet/5

13 3 2
                                    

⚠️🔞⚠️ Figyelem!!! Felnőtt tartalom, erőszak ⚠️🔞⚠️

Zelas

Amikor Crematory családja megérkezett, a lány kiment és magukra hagyta őket. Nagyjából fél órával később, vége lett a látogatási időnek, ezért mind visszavonultak hozzá a váróba. Rorscha ismét megpróbálta elérni a parancsnokot, szintén eredménytelenül.

- Azt hiszem, mára befejeztem! – fűzte hozzá a fiú.

A diabolik a hajtűvel játszott ujjai között, elbambulva, Mori pedig egyszer csak lehuppant mellé.

- Nagyon szeret ám téged ez a fiú! – jegyezte meg.

A lány mosolyogva viszonozta az asszony pillantását.

- Én is szeretem...

- Miután kijöttél, folyamatosan az ajtó felé nézegetett.

- Úgy éreztem, hogy jobb, ha kicsit magatokra hagylak titeket... ti vagytok a családja.

- Ha engem kérdezel, ő téged is annak tekint!

- Mi... közel állunk egymáshoz, de ez más... Nem gondolom, hogy ott van a helyem közöttetek. Kedvesek vagytok, de tisztában vagyok vele, hogy nem egy fajba tartozunk. Hiába kötődünk egymáshoz Crematoryval, nem vagyunk egymáshoz valók... - vallotta be szomorúan.

- Örülök, hogy ezt így látod! – szólt közbe Val'Grav.

- Val! – kiáltott rá felesége.

Zelas meglepődött azon, hogy a férfi ilyen nyíltan kifejezte véleményét a szerelmükkel kapcsolatban és rosszul esett neki, de tudta, hogy igaza van. Nem hibáztatta.

- Sajnálom Mori, de nem fogok úgy csinálni, mintha ez normális lenne ... kedves lány vagy, Zel, de nincs együtt jövőtök. Lehet, hogy egyelőre összetart titeket ez a furcsa vonzalom, de sosem lesztek képesek családot alapítani. Mégis mit terveztek helyette?

A diabolik szava elállt. Nem volt képes semmit válaszolni Val'Gravnak.

- Fejezd már be! Nem a te dolgod, hogy mit akarnak csinálni... Megígérted már egyszer nekem, hogy nem leszel seggfej és leszállsz erről a gyerekcsinálás témáról... Amúgy meg fogadhatnak majd örökbe egy két kölyköt, ha olyanjuk van... - vette a védelmébe a lányt Rorscha.

- Pff... - fújtatott morcosan a félkarú.

Kínos csend következett, aminek az vetett véget, hogy Gotty és a gyógyító megérkeztek. Amikor beléptek a váróba, Zelas egyből izgatott lett és felpattant.

- Ve'lys! – suttogta mosolyogva.

A férfi most is tetőtől talpig be volt bugyolálva, ennek ellenére a lány szíve hevesebben kezdett verni. A diabolik elszégyellte magát és próbálta elhitetni magával, hogy csak amiatt van, hogy a fickó Crematory meggyógyítása miatt jött, de tudta, hogy hazudik magának... Nem értette hirtelen támadt vonzalmát és próbálta elnyomni az érzést.

- Üdvözletem! – hajolt meg a csuhás mindenkit köszöntve.

- Helló! Val'Grav vagyok. Azt mondták, hogy te tudsz segíteni a fiamon. Igaz ez? – kérdezte a félkarú, miközben a fickó elé ugrott.

- Remélem. – válaszolta Ve'lys, aki szintén zavartan Zelas felé nézegetett.

A lány nem tudta, hogy csak ők érzik-e ezt a kellemetlen feszültséget, vagy mindenki más is látja.

Megtörve I. - Mennydörgés (18+)Where stories live. Discover now