Drogi pamiętniku, on też mnie lubi. Odwzajemnione uczucie jest piękne
23.06.2012Makki i Matsun odwiedzali nas bardzo często. Czułem się coraz lepiej przy najbliższych. Szczególnie przy Hajime, który traktował mnie jak najcenniejszy skarb. Lubiłem wieczory, podczas których w czwórkę oglądaliśmy filmy, czy rozmawialiśmy wspominając całe liceum, albo rozwodząc się nad tym co nas czeka w przyszłości.
Mimo tych miłych chwil miałem wrażenie że nie potrwa do długo. Coś się zbliżało. W dodatku nie było to dobre. Ogarnął mnie strach.
-Wszystko w porządku? - dopytał Iwaizumi gdy trochę się wyłączyłem - hej - pomachał mi dłonią przed twarzą.
-Wybaczcie. Jestem zmęczony - objąłem się ramionami. Otrzymałem w odpowiedzi buziaka w czoło, a następnie zostałem przykryty kocem. Oparłem się o tors mojego chłopaka. Niepokój jednak dalej mnie ogarniał. Nie potrafiłem poczuć tego spokoju, który czułem zawsze przy nim. Tak strasznie się bałem własnych myśli.
-Możesz spróbować się przespać - pogłaskał mnie po głowie - nie spałeś ostatnio za dobrze.
-Nie będziemy wam przeszkadzać. Odpocznij Tooru - usłyszałem nad sobą gdy przymknąłem oczy. Odpowiedziałem cichym pomrukiem. Chyba wyszli.
Ciepłe ramiona mnie obejmowały, co znaczyło że Hajime dalej tu był. Siedział przy mnie.
-Powiesz mi co się naprawdę dzieje? Jesteś dziwnie nerwowy. Co się stało?
-Nie wiem - ująłem jego dłoń - boje się.
-Czego? - dopytał z spokojem, kciukiem głaszcząc mnie po dłoni. Przyległem do niego bardziej.
-Siebie. Własnych myśli. Czuje że... Bedzie źle. Nie wiem jak to wyjaśnić.
Otworzyłem się przed nim. Nauczyłem się to robić, podczas tych dni w których przy mnie siedział. Nie chowałem emocji w sobie, zawsze mówiłem mu wszystko co mi leży na sercu.
-Wiem że takie słowa nie bardzo pomogą, ale będzie dobrze. Niczym się nie martw. Póki przy tobie jestem, musi być dobrze.
-Ale nie odejdziesz, prawda? Nie zostawisz mnie...
-Obiecuję, że tego nie zrobię. Będę przy tobie Tooru. Do samego końca, rozumiesz?
Pokazałeś mi czym jest prawdziwa miłość, Hajime
20.07.2012
CZYTASZ
Drogi pamiętniku... Znikam ~ iwaoi
FanficOikawa pewnego dnia zdaje sobie sprawę z tego, że zaczyna czuć się coraz gorzej TW!! samookaleczanie, myśli samobójcze, depresja