10 Ч. "Зустріч у дома"

120 5 0
                                    

Минула неділя с того дня. Україна була здорова і сиділа дивані свого будинку. Вона чекала свого гостя, який прийде сьогодні.
Через хвилину її очікування позвонили у дзвінок. Встала з дивану і відкрила двері. До неї прийшов Канада.
Він увійшов до будинку зняв верхній одяг та сів за стіл на кухні. Оскільки за вікном темніло, то велика, але тоненька свічка 🕯️ освіщяла кухню достатньо яскраво. З двух кінцівок стола стояв бакала з червоним вином не подалік від свічки. Поряд з бакалом кругла біла-біла тарілка, а по боках ложка тарілка з ножем. Все було так романтично, так...мило.
Україна побігла до своєї кімнати, що переодітися в гарне нове плаття, яке вона приготувала спеціально для цієї зустрічі. Одягла гарне плаття, яке було не довге. Рукава були за розмірами дуже довгі. Колір був червоно-білий з прапором Канади. Одягла сережки з прапором УПА. Розщесала волося, по верх розпущеного волосся зав'язала дві невеликі косичку, які в кінці були зав'язані одною блакитною резинкою. Одягла чорні чулки у сітечку. Намалювала стрілки під колір свого прапора, підкресила вії чорними кольором, накрасила червоною помадою губи. Попшикала шию солодким ароматом кленового сиропу, спеціально для нього.
Вийшла з кімнати і пішла кухню. Побачивши її, він трішки почервонів. Встав зі стільця, щоб за манерами, які вчив його Британія посадити спочатку дівчину, а потім самому.
Канада був одягнутий у білу рубашку з синім метеликом, а по верх чорний чистий та попрасований смокінг і чорні штани. Волосся було наче прилизане, таку причоску зазвичай Сполучене Королівство любить робити для важливим зустрічів, або конференції і зібрань Європейських країн. Та в додачу теж попшикав духами зі запахом рози - одине з улюблених квітів дівчини.
Посадив дівчину за стіл, а потім сів і сам.
       - Як тобі я?- 🇺🇦.
Кленовий повільно, але впевнено вчив українську мову, тому розумів деякі слова.
      - Знаєш...You are just a goddess and a queen to me!~ (Ти просто богиня і королева для мене!~)- 🇨🇦.
Сказав він з усмішкою спостерігая за її реакцією. Її м'які щічки сильним почервоніли. Віночок посміялася.
       - You must be hungry? (Ти мабуть зголоднів?)- 🇺🇦.
      - Тааак..- 🇨🇦.
      - I just prepared food for you. Shall I pour... (Я якраз приготувала для тебе їсти. Мені насипати чи..)- 🇺🇦.
Не вспівла договорити, як він швидко відповів.
       - Ні! I myself! (Я сам!)- 🇨🇦.
Встав з місця, взяв кострулю з картоплею, насипа її. Ще поклав декілька сосисок, овочевий салат.
      - Тобі теж класти?- 🇨🇦.
      - Так.- 🇺🇦.
Коли все поклав на тірілку, то сів назад до свого місця. Коли вже насипав, взяли одночасно виделки та почали аристократично їсти.
Після того, як поїли, почали балакати на різні теми.
Вона бере повільно скляний бокал, який на половину залитий червоним вином, що схожий на кров.
Думки 🇨🇦: She is so beautiful...I could stare at her forever. This meeting...it's like..a date...It's a pity that everything I'm thinking about now I can't say to her face. (Вона така гарна...я би дивився на неї цілу вічність. Ця зустріч...наче..побачення...Шкода, що все про, що я зараз думаю не можу сказати її в обличчя.)
І теж взяв у руку бокал.
Думки 🇺🇦: Сподіваюся, що йому усе сподобалося. Цікаво..про що він зараз думає? Йому йде його одяг, який на ньому зараз...наверніка коштує дорого...хатя...страно казати таке. Він же з англомовної країни..одної з величних народів...я порівняно з ним ніщо...Мені просто повезло, що я знати випадково познайомилася.
Настрій дівчини змінився від думок. Канада помітив зміну настрою дівчини.
      - Щось сталося?- 🇨🇦.
У відповідь була тиша. Україна лише опустила свої добрі очі в низ.
      - Yuki? Oh! What did you suddenly miss? (Юкі? Ау! Чого ти різко засумувала?)- 🇨🇦.
      - AND? I'm sorry... But I thought about our peoples. (А? Пробач...Та замислилася о наших народах.)- 🇺🇦.
      - What are you talking about? And what is wrong with our peoples? (Ти про що? А що з нашими народами не так?)- 🇨🇦.
      - That our peoples are different! The difference is in everything! (Що наши народи різні! Різниця є у всьому!)- 🇺🇦.
По щоках йшли сльози. Сльози чорного моря, такі ж солоні. Сироп встав з стільця підійшов до неї, присів біля її колін.
      - У чому причина? Я не розумію чого моя киця,квіточка плаче?- 🇨🇦.
Сказав так обережно, щоб не робити гірше своїми словами.
      - Your family...(Твоя сім'я...)- 🇺🇦.
      - ?- 🇨🇦.
Він помічає, як Юкін настрій все погіршується с кожним словом.
     - Your family and you..one of the most sufficient countries and famous...and I..one of the Slavs, which is less famous.(Твоя сім'я і ти..одні із само достатніх країн і знаменитих...а я.. одина з слов'ян, яка менше знаменита.)- 🇺🇦.
Говорила вона скрізь сльози.
Він встав, взяв свій телефон, схопив за руку і тягнув у залу.
Поклав телефон на диван і увімкнув повільну музику. Запропонував Україні потанцювати з ним, вона згодилася. Танцювали вальс.
       - Well, you are a fool! Are you watching the latest ratings? You have what resisted all your enemies! Do you know what it is? (Ну, ти і глупышка! Ти дивишся останні рейтинги? У тебе є те, що давало отпор всім твоїм ворогам! Знаєш що це?)- 🇨🇦.
     - Ні.- 🇺🇦.
     - Your coat of arms hides a symbol of the country that no one else has! Trident! Which appeared during the time of Volodymyr the Great from his glorious Rurik family. What does "Will" mean? Not everyone has such spiritual strength and true understanding of the word "Independence". (У твоєму гербі приховується символ країни, який ні у кого нема! Тризубець! Який з'явився ще за часів Володимира Великого з його славного роду Рюриковичів. Що означає "Воля". Не кожен має таку духовну силу і справжне розуміння слова "Незалежність".)- 🇨🇦.
Від його слів дівчині стало краще.

/Хто добре знає Українську історію, тот зрозуміє хто такий Володимир Великий і таке інше. На юбилейну частину вирішила зробити велику частину.
Всі англійські речення, я писала через перекладач, бо тільки вчуся англійської мову. Тому писати самій правилні речення за граматикою ще не в змозі. До зустрічі! \

"Смачна кава" Where stories live. Discover now