Англомовних країн аж челюсть видвисла.
- Why are you looking at me like that? What's up with Yaoi?(Чого ви на мене так дивитеся? Що проти Яой?)- 🇺🇦.
-No-no-no, we also have this, and between cities. It's just that we rarely hear it, so it's somehow unusual.(Ні-ні-ні, у нас теж таке є, і між містами. Просто рідко чуємо, тому воно якось не звичино.)-🇺🇲.
Україна, яка так любить робити, щось не звичне. Поки вони йшли по асфальту, вона взяла Київ за руку і потягла до гарного дерева.
- Київ! Дивись яке гарне дерево! Може ми заліземо на нього?- Україна.
Вона так хотіла, щоб він відчув такі емоції, які відчувають скалолази коли взбираються по скалі. Хлопці не розуміючи ні одного слова, стояли і дивилися, що вони будуть робити далі.
Юкі почала в збиратися, а за нею Київ. Залізли на дерево, а Америка з Каном стояли і дивилися на них.
-And why did you have to climb a tree? (І навіщо вам треба було залазити на дерево?)- 🇺🇲.
Дивився косим виглядом на них.
-Sometimes there is no logic in some actions. (Інколи немає ніякої логіки у якийсь діях.)- 🇺🇦.
Відповіла спокійно і впевнено українка. До хлопців підійшла Польща.
-Hello.-🇵🇱.
Україна, як тільки побачила свою подругу і сусідку так одразу спригнула з дерева і побігла обіймати найкращу подругу.
- Привіт, подруго!- 🇺🇦.
-Witam, witam, czy ty też chodzisz po pięknym parku? (Привіт-привіт, ти теж гуляєш по гарному парку?)-🇵🇱.
Спитала дівчина.
- Так, але не одна, я з Америкою, Канадою і Києвом.- 🇺🇦.
-Witam anglojęzycznych. Jestem Polską! (Привіт, англомовним. Я Польща!)-🇵🇱.
Вони познайомилися по ближче. Потім вони розказали Польщі, що хочуть піти в ліс з ночівлею.
- Who else will we invite to the forest with an overnight stay besides Poland, Canada, me, Ukraine, Kyiv and Chernihiv? (Кого ще запросимо у ліс з ночівлею крім Польщі, Канади, мене, України, Київа та Чернігова?)-🇺🇲.
-Складне запитання.- Київ.
-Let's invite the Czech Republic, Italy and Estonia? (Давайте запросимо Чехію,Італію та Естонію?)-🇵🇱.
-I agree (Я згодна)- 🇺🇦.
Інші теж погодилися. Вони запланували завтра о 8:00 зустрітися біля входу в ліс.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Смачна кава"
FanficПривіт всім! /Предисторірії не буде!\ /Хто хоче і кому цікаво, то можете читати. Інколи при діалогах буду використовувати прапори країн. Заставка доречі моя.\ Приємного читання!🇺🇦😊. (22 жовтня - 28 грудня 22 року)