Він пішов до секретної нички і дістав те про що вона казала. Повернувся назад.
– Можна одягнути кольце на ваш палець?
– Так!
Він повільно і ніжно одягнув кільце, а потім спостерігав за її щасливим емоціями.
– Ура!
– І ще... Ось, вам квіти.
Мило усміхнувся, а потім відчув губи України, які приторкунулися до його губ.
– Ммм... Обожнюю тебе!
– Може щось поробимо чи що?- 🇨🇦.
– Знаю!
Вона побігла до своєї кімнати взяла матеріали для одного діла і повернулася назад до нього.
У руках мала папер, фарба, кисті і стакан для води. Здогадалися що вона замислила?
– Сиди смирно!- 🇺🇦.
– М?- 🇨🇦.
Він був у недорозуміні.
Минуло три години, у Канади боліло все тіло від того, що сидить не рухаючись.
– Все! Можеш рухатися.- 🇺🇦.
– Нарешті! А то в мене все тіло болить.
– Пробач... 😅- 🇺🇦.
Кан встав з дивану і підійшов, щоб поглянути на те, що вона намалювала. Реакція на картину було здивовано.
На папері був намальований Канада у сидячий позі з серйозним обличчям.
– Це...
– Тобі подобається?- 🇺🇦.
– Це просто.... неймовірно!? Коли ти навчилася так гарно малювати? Навчи і мене! Я теж хочу так малювати!- 🇨🇦.
– Гаразд навчу, але легко це не буде! Якщо хочеш вміти людей малювати в реалізмі, то прийдеця навчитися малювати анатомію. Треба ще навчитися тобі пейзажам і натюрмортам. - 🇺🇦.
– Оу-у-у-у, ну, чого так багато треба вміти? 😟- 🇨🇦.
– Ну, ти ж сам хотів. Малювати не так уж і легко! Може краще поємо?- 🇺🇦.
– Згоден! Я теж зголоднів.
– Ок, тобі, що готувати?- 🇺🇦.
– Мені? Ну... Смажену яєшню с...
– Може хочеш ріс чи... картоплю або пельмені або борщ.- 🇺🇦.
– Я буду окрім яєчні ще борщ з пельмені. Дякую!
– Зараз буде!- 🇺🇦.
Почала готувати собі і заказ від любимого. Запах їди такий приємний, а особливо коли ти чуєш смачний аромати свого улюбленого блюда./У мене ідеї закінчилися 🥲. Це все, що змогла придумати цікавого.\
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Смачна кава"
FanfictionПривіт всім! /Предисторірії не буде!\ /Хто хоче і кому цікаво, то можете читати. Інколи при діалогах буду використовувати прапори країн. Заставка доречі моя.\ Приємного читання!🇺🇦😊. (22 жовтня - 28 грудня 22 року)