Їй подобалося, як він розповідав про неї. Канада зупинився прижав дівчину до себе. Підняв невинне обличчя так, щоб очі дивилися прям в його. Україна не могла зрозуміти, що він замислив.
- Ми так багато і часто проводимо час разом на одинці...Робимо вигляд, що по дружньому зустрічаємося, але це не так. Може будемо парою?- 🇨🇦.
- Хм...я не прот...- 🇺🇦.
Не вспіла договорити, як Кан цілує її у губи. Це було так м'яко і приймемо, водночас.
Але Юкі відсторонилася.
- Ти мені довогорити не дав! Може ти залишився, якщо ж ми прара, то немає ні якої заборони~ - 🇺🇦.
- Ну, якщо ж ти так хочеш, щоб я залишився, то...тільки за! Моя любителька сала з борщем~ - 🇨🇦.
Він коли проговорював свої слова, то в його очах наче горіло яскравий вогонь. Дівчина зівнула.
- Ти вже спати хочеш?- 🇨🇦.
- Мабуть, що так. Я так себе втомлено відчуваю. А ще треба прибрати на кухні...- 🇺🇦.
Втомлено сказала, повільно заплющюя очі.
- Ти напевно йди мийся і вкладайся спати, а я все владнаю.- 🇨🇦.
- Ти точно впораєшся?- 🇺🇦.
- Yes of course! (Так, авжеж!)- 🇨🇦.
Чмокнув її в щочку і пішов на кухню, а вона до ванни.
Через хвилин п'ятнадцять, вона вийшла із ванни. Пішла до своєї улюбленої кімнати, розтелила та й плюхнулися на неї вкрившись ковдрою почала повільно засипати.
Тим часом Канада прибирав на кухні і йому залишилося лише свічки потушити та покласти назад.
Брибравши кухню, тихо майже на носочка йшов, як миш до ванної кімнати, щоб теж помитися.
Коли нарешті помився. Увійшов до кімнати дуже тихо, щоб чарівна леді не будити. Обережно ліг, обійняв за талію Юкі і так вони заснули.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Смачна кава"
FanficПривіт всім! /Предисторірії не буде!\ /Хто хоче і кому цікаво, то можете читати. Інколи при діалогах буду використовувати прапори країн. Заставка доречі моя.\ Приємного читання!🇺🇦😊. (22 жовтня - 28 грудня 22 року)