13 Ч. "Запрошення на чай разом з багатьма країнами"

107 6 1
                                    

      - Я так розумію, що ви недавно почали зустрічатися, вірно?- УНР.
Сказав грубим тоном.
      - Так. Сідай за стіл. Тобі що к чаю дати? Є біла і чорна шоколадка, пиріжки з полуничною начинкою або ще можу запропонувати еклери.- 🇺🇦.
      - Дякую, моя єдина і неповторна дочка. Мені чай з двома чайними ложками цукру та чорний шоколад.- УНР.
       - Зараз. А ти що будеш, м?- 🇺🇦.
  Звернулася вона до свого хлопця.
        -Мені? Ну...я буду каву з клиновим сиропом.- 🇨🇦.    
  Скромненько сказав в голос.
    Вона приготувала чай, як по заказу. Батько та Канада почали повільно і аристократично пити чай.
     - А що мої брати роблять зараз?- 🇺🇦.
     - Ну, УПА вчить ЗСУ керувати різною зброєю. Наприклад: Польською, Німецькою, Американською,Британською.
Ви би бачили, як це смішно, коли молодший не розуміє, що той каже. Так УПА починає психопати.- УНР.
Посміявся батько.
   Вони балакали довго може десь більше ніж годину.
В УНР звонить телефон.
    - Почекайте. Я зараз відійду. Гаразд?- УНР.
    - Гаразд, ми вас почекаємо.- 🇨🇦.
Він відійшов і взяв трубку.
     - Ало?- УНР.
     - Ало, це батько України?- ЄС.
     - Так. А що треба вам від мене?- УНР.
Насторожливо спитав чоловік.
      - Я Європейський Союз. Я і деякі країни хочуть з вами особисто зустрітися.- ЄС
      - Зустрітися? А чого це ви раптом захотіли зі мною зустрітися, м? Я вам не довіряю!
УНР збирався вже завершувати дзвінок, але Зірково-синій (ЄС) зупинив його.
       - Стій! Просто, країни, що у мені, тоїсть у ЄС, ніколи вас не бачили....
       - Ми хочемо бачити Українську сім'ю повністю!- НАТО.
Сказав у трубку ще один союз, можна сказати що найкращий друг ЄС.
        - НАТО? А коли ви хочете, щоб ми прийшли?- УНР.
        -Ну...- ЄС.
        - Завтра в обід на чай!- НАТО.
Крикнув в трубку, знову.
         - Ми подумаємо...- УНР.
І скинув трубку телефону і повернувся назад на кухню.
     - Ну, що тато?- 🇺🇦.
  Після розповіді.
     - Мені ця затія не подобається!- УНР.
      - Ну, тато! Давай підемо!- 🇺🇦.
      - Я з Україною згоден, теж!- 🇨🇦.
      - Гаразд! Але тільки якщо і інші члени сім'ї згодяться.- УНР.
  Не витримав він і згодився, бо йому не дивлячись на підозріле запрошення всеодно було цікаво побачити інших. УНР ніколи не бачив інших країн. З всіх кого знав так це Німеччину, іза Другої світової війни чоловік все ж не довіряв наступнику, що продовжував рід Німців. Третій Рейх або Третій Райх, був ще тим божевільником, як і СРСР. Вони були, як два брати, що вбивали тисячі мирних людей або знущалися над ним. СРСР, як особиста особа була ще тим брехоном, про це навіть свідчить одна з подій "Катинський розстріл".
   Батько дівчини вирішив піти, бо мав багато своїх справ.

/ Я дуже цікавлюся своєю справжньою історією і знаю дещо за часів правителів СРСР та Нацистської Німеччини. Кому цікаво про "Катинський розстріл", то можете загуглити. І скажу одразу, що сам же Сталін розстріляв Поляків.
  Сподіваюся, що було цікаве читання. До зустрічі в нових частинах! \ 

"Смачна кава" Where stories live. Discover now