Sonunda okullar tatil olmuştu.Bitmişti yani kurtulmuştuk. 3 ay bir sürem vardı. Okula 9 ay gidelim 3 ay tatil olsun adalete bak sen!
Aslında okulu seviyordum yani şu anlamda arkadaşlarımı ortamı seviyordum. Bence okula giden kişilerin yarıdan çoğu öyledir.Yatağımda uzanmış düşüncelerimle savaşırken babam odama girmişti." Kumsal"
"Efendim,babacığım"
"Ben tatil yerimizi ayarladım"
"Neresi?"
"Izmir'e gideceğiz"
"Nasıl peki? Kim kim? Neyle gideceğiz?"
"Sen,ben ve annen"
Gerçekten çok sıkıcıydı kelimelerle anlatılmaz derecede.
"Kumsal uçakta bizim çevremizde bilet yoktu. Seni baya bir öne atmak zorunda kaldık."
"Şaka felan mı bu? "
"Hayır,kızım" demesiyle odamdan çıkması bir oldu.
Kim bilir yanıma kim oturacaktı. Sümüklüsü mü? Yaşlısı mı?
Düşünmek bile vahimdi gerçekten. Haziranın 28'i bir türlü gelmek bilmiyordu. Son 5 gün kalmıştı. Hep aynı aktiviteleri yapıyordum. Akşam yatıp, sabah kalkıyordum. O gün gelmişti akşam 7'de uçak biletimiz vardı. Valizimi hazırlamış koltukta yatarken aniden annem geldi"Kızım o nasıl bir yatış stili?"
"Napıyım anne? Dur birazda şöyle sıkılıyım"dememle ters dönmem bir oldu. Kesinlikle tuhaf bir kızdım kesinlikle! Akşamın 7 olmasını beklerken zamanın geldiğini anladım. Herkes kendi valizini aldı ve taksiye binip havaalanına doğru gittik. Havaalanına girdiğimizde aniden biri bana çarpmasıyla valizimin düşmesi bir oldu.
"Napıyorsun ya sen?"
"Pardon!" Dedi ve koşması bir oldu. İnsan bir yardımcı olur. Uçağın olduğu yere doğru gidiyorduk. Uçağa bindiğimizde bir kişi parıldıyordu resmen. Bu kimdi acaba?
Sarı saçlı,mavi gözlü ve beyaz tenliydi daha ne olabilirdi? Ben ona öküzün trene baktığı gibi bakarken babam hemen araya girdi.
"Kızım,senin yerin burası!"
"Tamam,babacığım"
Onun yanına oturucaktım. Şaka gibiydi harbiden. Yanına oturdum ve hemen konuşmaya başladım.
"Merhaba!"
"Merhaba"
"İzmir'e gidiyorsun sanırım?"
"Evet,sende anladım zaten"
"Önceden gitmiş miydin?"
"Evet,kızları meşhur diyorlar ama kızlara göre de erkekler benim gibisinin üstüne tanımam!"
Pis egoist! Kendini beğenmiş,ukala! Cevap vermedim tabi ki yüzüne baktım ve gülümsedim. Ama gerçekten çok yakışıklıydı çok. Kesinlikle sevgilisi vardır. Bir mesaj bekler gibi birinden mesaj bekliyordu. Acaba adı neydi? Bu soru işaretlerink gidermek için sordum.
"Adın ne?"
"Ege"
"Senin?"
"Adımı ögrenmen için fazla gizemliyim"
"İddaalı!"
Uçak iniş yapıyordu. Yani ayrılık zamanıydı. İstemiyordum kesinlikle hemde. Acayip yakışıklıýdı. Gözleri ruhunu ifade ediyordu sanki. Uçak yere indiğinde hemen koltuğumdan kalkıp çıkışa doğru yöneldim neden ama ya neden?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A D I N I A Ş K K O Y D U M...
Romance●GEL BİRBİRİMİZE HAYAT OLALIM,AYRILIRSAK "HAYATINI KAYBETTİ" DESİNLER.●