Şans mı bu ?

268 20 3
                                    

Evime doğru yöneldim kapıyı açtığımda yüzümde gülücükler saçıyordu.Merdivenlerden odama doğru çıktım,odama hemen daldım ve kendimi yatağa attım hala ayağım acıyordu.Ayak sesleri duydum kapım çalındı ve içeri girildi ve tabikide o kişi annemdi.
-Kumsal yemek yiyecekmisin?

-Olur da ayağım biraz acıyor napcaz onu?

-Çekmecen de merhem var onu sürelim

Annem çekmeceye doğru gitti ve "daltix"adı verilen sarı bir merhemle geldı ayağımı uzattım ve sürmeye başladı.

-Yarım saat sonra çıkarız o zaman kadar geçer

-tamam,dedim ve çıktı.

Yatağa uzandım ve kulaklığımı taktım,1 saat gibi uzun bir süre şarkı dinledim ve yeni bir şarkı açıcakken  ve annem aşagıdan bağırdı.

-kumsal hadi

Ay ne cırlak bir sesi vardı. Yataktan kalktım ve ayağımın üzerine basarken biraz geçtiğini fark ettim.Dolabımı açtım siyah büstiyer ve altımada bel üstü şort giydim ve aşağı indim.
Restauranta doğru yol alıyorduk.Annem ve babamın çenesi bir türlü durmadı saçma sapan konuştular yine.Restaurantı karşımda gördüm çok şık bir yerdi ve oraya doğru gittik bize ayırttırılan masaya oturduk.Garson yanımıza geldi ve siparişlerimizi verdik siparişler verildikten sonra restauranta bir göz attim.1 dk 1 dk ordaki Ege değilmi, burda ne işi var onun yoksa o garson mu?

A D I N I   A Ş K  K O Y D U M...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin