KULLANILIYOR MUYUM ?

230 17 4
                                    

Sabak kalktığımda gözüm şişti ne kadar çok ağladıysam artık o Alev kimdi ya kim ? Beni aldatıyor muydu yoksa hayır böyle şeyler aklıma getirmicem.
  
  ● Kime: Ege
Ben gelmicem ona göre boşuna bekleme bekliyorsan tabi.

  ● Kimden: Ege
Ne diyosun sen kumsal ?

Cevap vermedim o nedenini iyi biliyor ya Kumsal sanki seni önemsiyoda böyle trip atıyosun.

  ●Kimden:Ege
Peki ,cevap verme oraya geliyorum keyfin bilir.

Of inanmıyorum buraya gelicek.Biraz vakit geçtikten sonra yatağımı düzenledim ve oturdum bekledim onu şaka gibi.

  ●Kimden:Ege
Kapıyı aç.

Aşagı merdivenlerden indim ve kapıyı açtım direk yüzüme bakmadan merdivenlerden yukarı çıktı.Annemgilin odasına gircekti yanlışlıkla salak hemen odamı gösterdim ve içeri girdi.

   "Senin amacın ne ?" 

   "Hiçbişey"  

   "Kumsal lafı  ağzında geveleyip durma söyle "

    "Ya asıl sen söyle burda açıklama yapacak bir kişi varsa oda sensin  "

    "Peki, Alev benim eski sevgilimdi ondan buraya gelmeden önce yani uçakta ayrıldım ama hala o benim peşimde koşuyor tamam mı ?"

     " Bu mu yani sana inanmıyorum desem sen pis egoistin tekisin!      
                  
     "Kumsal !"

     "Sen herkesle çıkmış birisin insanları elinde oynatıyorsun beni de elde etmek istiyosun peki neden o kara listene 1 kişi eklemek için beni mi kullandın ?"   

      "Sen diğer kızlardan çok daha farklısın hepsinden "

      "Ya çık odamdan çık işte kapı orda çık"

      "Eminmisin ?Ben burdan çıkınca birdaha kesinlikle dönüşü olmucak

     "Ççııkkk " sesim titrek bir şekilde çıkmıstı noluyordu bana o benim kimimdi ki  "

     "Peki,Kumsal" .

Gerçekten çıkıyordu . Beni yarı yolda bırakıp çıkıyordu.Böyle düşüncelere boğulurken kapıdan pat diye ses cıktı yani Ege gitmişti onun karakteride bu kadarı götürüyordu işte.Aşağı mutfağa gittim birkaç ayak üstü birşey yedim dısarı cıkmak belki iyi gelicekti hemen odama çıktım ve beyaz şort etek üstünede pembe bir büstiyer giydikten sonra dısarı çıktım.

▪Ege ve Kumsal barışacak mı ?
▪Ege'nin karakteri bu kadarımı götürüyor ?
▪Kumsal dısarda nelerle karşılaşıcak ?
▪Artık 2 yabancı mı olcaklar ?

●•■▪Tüm bunların cevabı için lutfen okuyalım takip  ve beğeniyi unutmayalım .

  

A D I N I   A Ş K  K O Y D U M...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin