~BİZ ŞİMDİ SEVGiLİ MİYİZ ?"~

231 13 8
                                    

"Anne lütfen bağırma artık"

"Nasıl bağırmayım Kumsal , bahçe mumlarla dolu ,şezlongta
yatıyorsun amacın ne kızım?"

" Anne tamam,özür dilerim ama hiçbir şey anladığın gibi değil!"

"Çık odana odandan dışarı çıkmıyorsun anladınmı benii !"

Annem çok kızmıştı.Koşa koşa hemen odama çıktım.Telefonuma mesaj gelmişti.

Kimden:Ada
Kız sümüklü napıyorsun ?

Sümüklü mü ? Tamam grip olduğumda bolca mendil kullanıyordum ama sümüklü kelimesini kabul etmiyorum.

Kime:Ada
Iyiyim de birdaha sümüklü demezsen sevinirim.

Sümüklüymüş ben sümüklüysem oda sümsüktür çok mantıklı.

Kimden:Ada
Tamam kızma ben Izmire tatile geliyorum yavru buralarda çok sıkıldım.

Ay birde bu çıktı sinsirella

Kime:Ada
İyi gel ben yatıcam bye bye

Aslında yatmıcam ama bundan kurtulmak için.Ege'yi çok özlemiştim.Annem bizi yanlış anladı dinlemedi bile üstüne üstün Ege'yi de kovdu.En iyisi ona mesaj atmaktı tek çare buydu.

Kime:Ege
Kızgınmısın?

Kumsal böyle mesaj atılırmı ya odun sensin asıl .

Kimden:Ege
Aşağı in hemen !

Ünlem koymuş birde tamam anlaşıldı sinirli.Saat 1'di annem uyumuştur kesin diye düşündüm ve aşağı indim.Balkonda oturuyordu balkon kapısını açtım ve dışarı çıktım

"Burnundan soluyorsun noldu ?"

" Nasıl noldu annen beni evden kovdu dahası varmı ? Ben istemeden kimse beni olduğum yerden kovamaz !"

" Ege sen çok değiştin noluyor sana ?"

"Noluyor bana ha Kumsal ağzımdan kötü bir laf çıkcak şimdi "

"İyı susuyorum "

Kesinlikle konuşmucaktım kalbimi gerçekten alt üst etmişti.Ikimizde konuşmuyorduk ben kolumu yüzümu asmış oturuyordum.

"Yarın karaoke bara gidelim mi ?"

"İstemiyorum,ben yatcam." Dedim ve süratle kalktım kolumdan aniden çekti .

"Tamam pardon çok ani çıkıştım hadi barısalım"

"Olmaz!"

"Neden ?"

"Sen hiç kırılmış bardaktan su içtin mi ?"

"Peki ya sen ,bardak kırıldı diye sudan vazgeçtin mi ?"

"Hayır"

"İyı, bende senden vazgeçemem" dedi ve yüzüne gülümseme yayıldı.Soğuk gülümseme kesinlikle değildi içtendi, içten gülümsüyordu. Her sözü ile beni kendine bağlıyordu.

"Peki,cevap verme yarın 7 'de sitenin girişinde beklerim seni "

Beklesin zaten gitmeye dünden razıydım kesinlikle böyle cevap vermedim döndüm arkamı ve gittim. Bir dakika akşam 7'den bahsediyordu bu ben nasıl çıkcam o saatte ? Balkonun kapısından içeri girdim annem ayakta beni bekliyordu.

"Hayırdır Kumsalcım "

"Hiç Ada'yla mesajlaşıyordum yarın buluşcaz"

"Gidemezsin"

A D I N I   A Ş K  K O Y D U M...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin