Şok olmuştum hatta kendimde değildim. Ordaki çalının arkasına saklanıp ne konuştuklarını dinlemeye başladım. Ege çok sinirliydi hatta gözü dolmuştu.Hemen bir öfkeyle söylenmeye başladı.
-Neden geldin buraya?
-Bak belki hoşuna gitmeyebilir ama benim için güzel bir haberim var.
-Burdan çıkalım başka bir yerde konuşalım.
Kız kafasını salladıktan sonra hemen gitmeye başladılar. Gözümden yaş geliyordu farkındayım ama ağlanacak bir durum yoktu aslında var ama kendimi böyle teselli ediyorum. Hemen koşa koşa eve gittim. Merdivenleri çıkarken sanırım biraz başım dönüyordu ama bir gayretle odama ulaşıp yatağa yattım.
---------
Sabah uyandığımda gözlerim hala kıpkırmızıydı. Hemen kendimi balkona attım ve sonsuzluğa baktım.Maviyi sonsuzluk olarak adlandırıyolar ama onun gölgesi bile siyahken bu neyin sonsuzluğu? Kendimi böyle düşüncelerle boğuşurken buldum ama acilen bir plan yapmam lazımdı. Hemen Ege'ye mesaj attım.Kime:Ege
Evdemisin?Elimde telefon sadece cevap bekliyorum.
Kimden:Ege
Evdeyim.Noldu?Kime:Ege
Bugün buluşalım mı?Benim bugün Ege'yle buluşup acilen planımı uygulamam gerek.
Kimden:Ege
Olur.Bugün 7'de El Vino'ya gel.Cevap vermedim benimle o kadar soğuk konuşuyordu ki. Bu dünden kaynaklanan birşey mi yoksa yanına gelen kızdan dolayı mı? Üstümü giydim ve akşamı beklemeye başladım.Yatağıma uzandım ve müzik dinledim.
------
En sonunda akşam olmuştu. Hemen bir taksiye atlayıp El Vino'ya gittim. Ben gittiğimde Ege yoktu bir masaya oturup onu beklemeye başladım. Geldiğinde hemen karşıma oturdu hatta çok yüzü asıktı. O konuşmayınca ben konuşmaya başladım.-Nasılsın?
-İyi,sen?
-iyi de,neden bu kadar yüzün asık ?
- Hiç biraz uykusuzum ondan dolayıdır.
-Peki.Ortamda bir sessizlik oldu. En sonunda Ege konuştu.
-Ben bi lavaboya gidiyim.
Der demez ayağa kalktı. Telefonunu masanın üstünde unutmuştu. Aslında bu huydan nefret ederim ama telefonu incelemem gerekiyordu. Telefonun kilidini açtım ve hemen mesajına girdim. En son gece 3'de Alev diye bir kızla mesajlaşmış. Mesajını okur okumaz ağzım açık kaldı. Ya bu şakamıydı bana nasıl yapar böyle birşey nasıl?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A D I N I A Ş K K O Y D U M...
Romance●GEL BİRBİRİMİZE HAYAT OLALIM,AYRILIRSAK "HAYATINI KAYBETTİ" DESİNLER.●