~KAPI~

262 15 7
                                    


Biranda gözlerimin dolduğunu fark ettim.Ege tebessümle yüzüme bakarken bir anda konuşmaya başladı.

"Yine ne oldu da ağlıyorsun ?"

"Bilmiyorum,korkuyorum."

"Neyden?"

"O havaalanında senin gittiğini görünce dünyam başıma yıkıldı.
Sensizlikten korkuyorum pislik sensizlikten"

"Kumsal sadece bir şakaydı hiç birşey yok ağlama."

"Tamam ağlamıcam" dedim ve gözyaşlarımı silmeye başladım.Benim gözlerimin içine bakıyordu ve dudaklarını aralayıp kelimeler ağzından dökulmeye başladı.

"Kumsal salaklıkta level atlıyosun sen ama " dedi ve sırıtmaya başladı.

"Çok komik egoist" dedim.Biranda kapıdan 'pat' diye ses geldi .
Hemen arkamı dönüp kapıya baktım.Bakmaz olaydım çünkü kapı rüzgar nedeniyle örtülmüştü ve sadece kapı içten açılıyordu dıştan açılma yeri yoktu.Ege bana bakıyor bende ona bakıyordum.O telaşla hemen konuştum

"Ya inanmıyorum,biz napcaz şimdi ? Telefonun yokmu senin ya arasana hemen birini öyle böm böm bakma ara hemen " dedim soluk almadan konuşmuştum.

"Ya şey benim telefonum içerde kaldı . Rahatsız olmayalım diye içeri bırakmıştım."

"Sen bana salaksın demiştin ya asıl sen salaksın nasıl almazsın telefonu ya kütük "

"Tamam ,sakin yapcak birşey yok burda kalcaz ."

Cevap veremedim onunla aynı yerde kalcaktık 'OMG'.

"Bak bizim şurda 4 tane şezlong var orda yatcaz başka çare yok ayrıca bak altını çizerek söylüyorum sakın benim bölgeme geçme seni uyarıyorum" dedim

Şezlongların olduğu yere gitmeye başladık. Ben giderken aklıma birşey geldi ve süratle arkamı döndüm yerden 4 tane mum aldım ve masa örtüsünü alıp yeniden şezlongların oraya gittim.

"Noldu bunlar ne ?"

"Karışma bende "

4 tane şezlongları birleştirdim ve ortalarına 4 tane mumu koydum .

"Amaç ?"

"Bak Ege bu mumların olduğu yer sınır ,bu sınırı geçersen pataklarım seni ona göre."

Kahkaha atmaya başladı. Bu çocuk deli mi ?

"Peki,sen geçmezsen ben hayatta geçmem"

"İyı bakalım" dedim ve şezlonga yattık.Ben masa örtüsünü üstüme örttüm - ıy felan demeyin başka çare yok- Hava çok soğumuştu.Ege'nin üstüne örtmedim.Ege yüzüme baktı

"Hanımefendi,bana da verseniz yoksa burda donarak ölebilirim"

"Ölürsen öl" dedim ve dil çıkardım

"Peki" dedi ve arkasını dönüp yattı. Ona doğru bakarken tüylerinin diken diken olduğunu fark ettim.

"Tamam al çok üşümüşsün " dedim ve elimle örtüyü onun üstüne örttüm .Arkası dönüp yatarken hiç bir tepki vermedi bende arkamı dönüp yattım . Yatarken üstümün açıldığını fark ettim .

"Ya az versene şu örtüden hepsini almışsın ayı "dedim ve çekiştirmeye başladım. Ben çekiştirirken oda çekiştiriyordu.

"Ya bıraksana bebe "

"Senin ağzına böyle kelimler hiç yakışmıyor "

"Kapa çeneni de ver şunu"

"Hayır vermicem " dedi . Örtüyü çekiştirmeye başladık. Çekiştirirken örtü 'cart' diye ortadan ayrıldı.

A D I N I   A Ş K  K O Y D U M...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin