~Ege'den
_____________Olamaz yanlışlıkla Alev yerine Kumsal 'a mesaj attım ben ne yapcam şimdi.
Kime:Kumsal
Ben sadece şaka yapmak istedim alındın mı yoksa ?Ona Alev'in kim olduğunu söyliyemezdim onun gözünden akan bir damla yaşa dahi tahammülüm yok.Telefonumun titreşim sesiyle ďüşüncelerimden ayrıldım.
Kimden:Kumsal
Ege şaka yapmadın ikimizde biliyoruz yalana gerek yok ! Alev kim?Ne kadar uyanık bir kız ben de saf birşey sanıyodum.Eğer söylersem üzülücekti en iyisi yarın yüz yüze konuşmak.
Kime:Kumsal
Yarın yüz yüze konuşalım ben yatıyorum iyi geceler.Yalan söylemistim Kumsal'a oysa ne planlarım vardı benim şimdi düz bişey yapmam gerekirdi Allah'ım ben ona ne dicektim .
Kime:Alev
Birdaha sakın bana ne mesaj at ne de ara senden tek kelime ile
N E F R E T E D I Y O R UM !Sanki böyle mesaj atsam laftan sözden anlıcaktı ya gereksiz...
Kimden:Alev
Sensiz asla yapamam sevgilim.Tahmin ettiğim mesaj nalet olsun sana birdaha kesinlikle ona mesaj atmıcam kesinlikle!
Yatağa kafama koydum yatmam gerekiyodu yarın bir sürü işim vardı.
**
◆◆◆Alev ben seni sevmiyorum anla beni bırak kolumu bırak Kumsal ben sana aşığim inanma ona nolursun beni bırakma sen benim herşeyimsin bırakma nolursun bırakma.
**Yüzüm terler içinde uyandığımda rüya olduğunu anladım. Rüyanın etkisinde bir süre kaldım.Sonra yatağımdan kalktım ve üzerime kıyafetler geçirdim birkaç atıştırmalık birşey yedikten sonra bara doğru gittim Kumsal'a muhteşem bir sürprizim vardı.
■Alev'in Ege 'ye sürprizi ne olabilir ?
■Kumsal Ege'yle görüşmeye devam etcek mi ?
Tüm bunalrın cevabı içın okuyalım.
●•▪◆instagramdan da takip edebilirsiniz yorum ,takip ve beğeniyi unutmayalım lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A D I N I A Ş K K O Y D U M...
Romansa●GEL BİRBİRİMİZE HAYAT OLALIM,AYRILIRSAK "HAYATINI KAYBETTİ" DESİNLER.●