AŞK ♥♥♥

342 19 4
                                    

Of iniş mi yapcaz hayır ya öyle olmasın.Herkes uçaktan kalkıp kapıya doğru yöneldi.Ben yok yok inmek istemiyordum resmen ilk görüşte aşka tutulmuştum.Ama daha da utanmamak için kapıya doğru yöneldim.Bu kadarmıydı 'Sebastian'.
Ailecek taksiye atladık ve tatildeki evimize doğru gidiyorduk.Taksi de hep onu düşündüm vardığımız da hemen yukarı çıkıp eşyalarımı yerleştirdim.Aşağı indim anneme seslendim.

-Anne ben biraz gezicem .

Annem cevap vermedi zaten şimdi onu düşünücek halim yoktu dışarı çıktım.Her zamanki gittiğim yoldan değilde başka yoldan gidiyordum. Yoldan giderken yine bir ışık parladı güneş yüzüme yüzüme vuruyordu. Elimi alnıma koydum ve baktım inanmıyorum bu Ege'ydi. Allah'ım sana şükürler olsun. Ona baka kalırken ve şoka girmişken oda bana baktı.
-Yinemi sen ? , dedi

Gülümsedim ve sahile doğru yürüdüm.
-Sahile mi ?

-Evet

-Yüzelim mi ?

-O zamana kadar fikrim değişmezse .

-İlginçsin

Sahile doğru yürürken iyice ona aşık oluyordum. Sahile vardığımızda hemen kendini denize attı.
-Gelmiyormusun?

-1 dakika geliyorum

Üzerimi çıkarttım ve bikinimle denize atladım . Yarım saat gibi kısa bir sürede yüzdüm. Çıkarken kendimi boşluğa basacakmış gibi gibi hissettim ve o anda ayağımı burktum. Bune şans be böle tatilin ilk günü hemde.

A D I N I   A Ş K  K O Y D U M...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin