Selam, bir önceki bölümde gecikmeden bölümü atacağım demiştim ama yazamadım çünkü baya sınavlarla uğraşıyordum. Söylemiştim zaten final yapacağım diye daha fazla uzatmanın manası yoktu artık ben de bu bölümle bitirdim.
İyi okumalar...(şarkıyı açmayı unutmayın <3)
Lizzie: Nasıl yani ya şimdi siz Mary öldüğünde orada mıydınız? Ama bu imkansız. Mare birlikte dans ediyorduk anlatsana! Elisha konuşsanıza!
Mare:Lizzie bak açıklayabiliriz, bizim için de zor bir durum zaten.
Beth: Zor mu? Mare daha 1 dakika önce en yakın arkadaşlarımızın katil olduğunu öğrendik ne diyorsun sen? Lütfen o çok mantıklı açıklamanızı yapın ve bizi boş yere endişelendirdiğinizi söyleyin.
Elisha: Müdür bizi zorladı, bizi sizinle ve ailemizle tehdit etti Beth. Sizin için yaptık ayrıca tam olarak katil de sayılmayız, biz tuvalete gittiğimizde kızın işi zaten bitmişti, biz sadece dikkatleri oradan çekmeye çalıştık.
Annabell: Yani cinayete görgü tanıklığı yaptınız bildiğin. Elisha bize söyleseydiniz bir yolunu bulabilirdik neden yaptınız?
Mare:Anna biz bilemedik, korktuk size bir şey olmasından korktuk bizi de anlayın.
Diana:Eee tamam bu kadar itiraf yettiyse polise gidiyoruz artık!
Lizzie:KES SESİNİ! Kimse polise gitmiyor, bir yolunu bulup tüm suçu müdüre atacağız, şimdi kimseye çaktırmadan buradan çıkıyoruz ve öğle arasında kamera odasının önünde buluşuyoruz. Kimse bu süreç içerisinde birbiriyle konuşmayacak.
ÖĞLE ARASI
Lizzie,Mare,Elisha,Beth ve Annabell kamera odasının önünde Diana'yı bekliyorlardı, gelmeyeceğine kanaat getirince Lizzie kapıda nöbet tutma göreviyle olduğu yerde kaldı ve diğerleri içeriye girdiler. Beth hemen gördüğü ilk bilgisayarın başına çöktü ve cinayet gecesinin görüntülerini izlemeye başladı, diğer yandan da Annabell, Mare ve Elisha'nın anlattıklarını dikkatle dinliyordu belki bir umut arkadaşlarını kurtarabilir diye. Tam o sırada Beth sevinçle çığlık attı.
Beth:BULDUM!BULDUM!
Annabell:Beth gözünü seveyim sakin ya, kızım ne bağırıyorsun ödümü kopardın! Hadi aç da izleyelim, dur ben Liz'i çağırıyorum. diyerek gidip Lizzie'yi de çağırdıktan sonra hep beraber görüntüleri izlemeye başladılar.Mare ve Elisha haklıydı çünkü Mary onlar gelmeden Müdür ve yanındaki tanımadıkları bir adam tarafından kapının önünde öldürülüyordu. Ve bu görüntü tamamıyla kameralara geçmişti, hiç saklama gereği bile duymamışlardı ve bu tabii ki Beth'in dikkatinden kaçmamıştı.
Beth:Bir dakika ya! Bu görüntüleri amatör biri bile silebilir. Neden silmemişler ki? Bir tuzak olabilir bu!
Lizzie:Olmaya da bilir ama Beth. Hadi hemen kopyasını al da gidip polise verelim.
Elisha:Ama biz de görünüyoruz orada! Bize ne olacak?
Annabell:Siz sadece cinayetten sonra içeriye giren iki öğrencisiniz size bir şey yapmazlar sadece tekrar ifadeye çağırırlar o da olumsuz bir tepki olmaz merak etmeyin.
Beth hemen görüntülerin bir kopyasını aldı ve hızlıca kamera odasından ayrıldılar, akşama doğru karakolun önünde buluşmak üzere evlerine döndüler.Ancak Annabell eve giderken yolda Vega,Lila ve Jessica'nın cinayet gecesi ve müdür hakkında konuştuklarını duydu ve hemen yanlarına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(TAMAMLANDI)
FanfictionBir grup lise öğrencisinin hayatı yıl sonu balosunda olan cinayetle birlikte kayıyor. Ve bu cinayet kızlar arasında kavgalara yol açıyor. Akla gelen 2 kelime vardı:Katil kim? Kitabı sevgili İŞSİZLER'e ithaf ediyorem. ♥♥♥ ©Tüm hakları İşsizler'in gru...