Spor salonu balonlar ile doluydu. Tavana disco topu asılmıştı ve DJ son ses müzik açmış öğrencileri eğlendiriyordu. Kızların hepsi ayakta çığlıklar atarak-daha çok kafayı yemiş gibi sesler çıkararak- dans ediyorlardı.
Beritan:Bu okul balosunu kim ayarlamıştııı?
Nyx:Ashley sanırııım.
Irene:Harika olmuş ln!
Alexandrea:Katılıyoruum!
Vega:Tam kafayı bulmalık bir parti hazırlamış!
Helen:Eveeet!
Alexandrea:Ama içecekler eksik gibi.
Ashley:Bence her şey tam.
Lizzie:Whoooooooo!
Mare:Liz sakin demeliyim sana şuan ama demiycem ! Whoooooo!
Alexandra:Ben diyeyim o zaman sakin olun kızlar daha gece yeni başladı.
Elisha:Bence başladı ve bitiyor gece yarısına az kaldı.
Annabell:Partinin gece yarısı biteceğini kim söylemiş?
Alexandra:Müdür?
Annabell:Okuldaki psrti gece yarıdı bitiyor bu bizim partiyi bitireceğimiz anlamına gelmiyor!
Elisha:Aklında ne geçiyor Anna?
Alexandra:Görürsünüz şimdi.
Annabell eline bir tane mikrofon aldı ve müziği durdurdu.
Annabell:Sevgili arkadaşlar! Parti gece yarısı okulda biriyor amaaa 12'den sonra parti-
?:AAAAAAAAAAA!
Bir anda salonun dışından çığlık sesi gelmişti,herkesin dikkati Annabell'in söyleyeceğine değil çığlığa yönlenmişti. Okul müdiresi Profesör Gidiua kendindne emin adımlarla kapıyı açtı ve gördükleri karşısında oracıkta bayılacaktı neredeyse. Koridorlar kanla kaplıydı! Kızlar tuvaletinin kapısında Jenny Star oturuyordu. Üstü kan içindeydi ve gözlerinden yaşlar hücüm ediyordu. Yerde ise cansız bedeniyle Mary Star yatıyordu. Öğrenciler müdürlerinin verdiği tepkiyle olanları merak edip kapıya hücüm etmişlerdi. Aralarından Katnees ve Laurel koşarak Jenny'nin yanına gittiler ve onu sakinleştirmek için ellerinden geleni yaptılar. Ama işe yaramamıştı Jenny ikizinin cansız bedeni önünde yıkılmış durumdaydı.
Jenny:MARRRY! HAYIIIIR! MARRRY!
Katnees:Tamam Jenny sakin ol lütfen.
Laurel:Evet sakinleş lütfen. Gel biraz hava al hadi.
Laurel ve Katnees,Jenny'i alıp dışarı çıkarmışlardı. Diğer öğrenciler ise kendi aralarında fısıldaşıyorlardı. Müdire Gidiua ise konuşamıyordu. Okulun hem tarih öğretmeni hem de müdür yardımcısı Seren Landom aceleyle Mary Star'ın cansız bedeninin yanına gitmişti. Hemen telefonuyla ambulansı aramıştı ve hademelerden ona yardım etmesini istemişti.
Müdür Gidiua:Parti bitmiştir herkes evine!
Gençler ağlamaklı hallerle şikayet ediyorlardı,okul balolarının bir cinayetle sonlanacağını kimse düşünmemişti,hepsi bu balonun güzel ve eğlenceli geçmesini umuyordu,bu yüzden üzüntüyle eşyalarını alıp çıktılar. Bahçehe geldiklerinde hepsi Jenny,Katnees ve Laurel'in yanına gitmişti.
Adila:Kim yaptı bunu?
Lila:Sen bir şey biliyor musun Jenny?
Melanie:Nasıl bilebilir acaba?
Diana:Bir karışma da cevap versin kız!
Cheryl:Sen de karışma o zaman!
Amy:Sen de karışma o zaman avukatı mısın ?
Alisa:YETER!
Kızların kavgası Alisa'nın uyarısı iel sonlanmıştı. Sadece bahçede Jenny'nin hıçkırıkları duyuluyordu. Kızlae özür dilercesine başlarını eğdiler ve evlerine doğru gittiler. O anda Jenny konuşmaya başladı.
Jenny:Hiç bir şey g-görmedim. K-kimin yaptığını b-bilmiyorum. T-tuvalete gitmiştim ve kapıyı a-açtığımsa M-mary yere yığıldı.
Kelimeler ağzından zorla çıkmıştı,ikizinin bedeni kapıyı açması ile önüne düşmüştü ve bunu söyleyemiyordu.
Helen:Yeterince şey öğrendik bence!
Jessica:Kendine göre konuş!
Louisa:Tamam bir daha kavga etmeyelim,bugün değil.
Via:Bence gitme vaktimiz geldi.
Ariana:Bence de.
Kızlar üzüntülü adımlarla evlerine doğru gittiler. Katnees ve Laurel,Jenny'le birlikte kalmıştı. Onu orada o şekilde bırakmaya gönülleri razı olmuyordu. Annabell,Elisha,Alexandra,Mare ve Lizzie de ortalığı karıştırmak istiyorlardı. Bu yüzden biraz daha beklediler. Çok geçmeden ambulans ve polis arabaladı geldi.
Polis:İhbarda bulunan siz miydiniz?
Katnees:Evet 2.katta üzücü bir olay yaşandı.
Lizzie:Ona olay değil de "Cinayet" diyelim direk.
Laurel:Amacın ne? Görmüyor musun Jenny'nin halini? Yarasına tuz basmak için doğru zaman mı?
Elisha:Bence harika bir zaman!
Katnees:Başka işiniz yok mu sizin?
Annabell:Hmmm cinayet konusu dinlemek dışında yok!
Laurel:Gidin buradan! Yeterince üzdünğz Jenny'yi!
Mare:Senin emirlerine uyacak değiliz!
Jenny:O zaman benim lafımı dinleyin ve defolun burdan!
Alexandra:İyi be! Meraklı değiliz cinayet dinlemeye.
Kızlar sinirle evlerine gittiler. Okulda sadece Jenny,Katnees,Laurel,Müdür Gidiua,Profesör Seren,polisler ve ambulans görevlileri vardı. İçeriden sedyeyle Mary Star'ın cansız bedenini çıkardıklarında Jenny koşarak ölü ikizinin yanına gitti.
Jenny:Mary! Mary! H-hayır! Bu-bu olmuş o-olamaz! Mary lütfen uyan! Sana ihtiyacım var ikizim! Lütfen! Uyan!
Laurel ve Katnees,Jenny'i aldılar ve evine götürdüler. Okul kapatıldı,ambulans hastaneye,memurlar da müdür ve müdür yardımcısı ile birlikte karakola gitti. Gençlerin 2.yıl sonu balosu bu şekilde sonlandı...
OMG nassı güzel yazdım ln!
Yazarken duygulandım cidden!
Eee nasıl olmuş?
Sizce katil kim?
Kızlar arasında kavga olacak mı?
Sizi seviyoreeem❤❤❤
👉👈şeyy bölümü oylar mısınız acabaaa!?
Etiket rica edebilir miyiiim?
Fandomlu günler diliyorem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarBir grup lise öğrencisinin hayatı yıl sonu balosunda olan cinayetle birlikte kayıyor. Ve bu cinayet kızlar arasında kavgalara yol açıyor. Akla gelen 2 kelime vardı:Katil kim? Kitabı sevgili İŞSİZLER'e ithaf ediyorem. ♥♥♥ ©Tüm hakları İşsizler'in gru...