Annabell:Ne demek büyü artık benim?
Lizzie:Baya baya benim. Off,saldırmak için kasabanın üstündeki tüm büyüyü emdim. Yani kasabada büyü yok artık,büyü benim. Ama çok kullanırsam biteceğine eminim.
Jessica:Nasıl yaptın bunu?
Mare:Bu onun gücü.
Via:Ne onun gücü? Pardon kulak misafiri oldum da biraz.
Beth:Seni ilgilendiren bir şey değil.
Via:Pekala tam anlatamadım galiba.
Via gözlerini kapattı ve eliyle büyü yaptı,ve büyüsü Beth'in canını yakmıştı. Ama Beth de durmamıştı. O da Via'nın gözlerine bakarak anılarını görmüştü.
Beth:Bize yardım etmek istiyorsun? Neden?
Via:Çünkü katilin yakalanmasını istiyorum. Yoksa Jenny ve diğerleir tüm suçu biz kötülerin üstüne atacaklar. Ve bu çok sinir bozucu.
Elisha:Haklı olabilirsin. Dökül o zaman ne biliyorsun?
Via:Öncelikle hepinizin güçlerini tam olarak öğrenmek istiyorum.
Lizzie:Ben büyülü bir kaynaktan güç özümseyebiliyorum.
Mare:Zihin kontrolü yapabiliyorum.
Annabell:Toprağa hükmediyorum.
Elisha:Kıvılcım çıkarabiliyorum ve kontrol edebilirim.
Beth:İnsanların gözlerine bakarak anılarını görürüm.
Via:Woow hepinizin gücü birbirinden özel. Ben de asasız büyü yapabiliyorum.
Lizzie:Büyü yapmak için asaya ne gerek var ki?
Via:Harry Potter diye bir seri var ya orada büyüler asa ile yapılıyor. Her neyse hadi sınıfa çıkalım,diğerleriyle de tanışıp güçlerini öğrenirsiniz. Zaten tanıyorsunuz ama güçlerini öğrenmeniz iyi olur.
Mare:Anlamadım,ne için iyi olur?
Via:Onlarla iş birliği yapmak için.
Annabell:Sen bizi anlamadın galiba,biz birbirimiz hariç kimseye güvenmeyiz ve kimseyle iş birliği yapmayız. Şimdi defol.
Via:Asıl sen anlamadın.
Annabell,Via'nın yapacağını tahmin etmişti ve o hamle yapmadan ellerini yere koydu. Bir anda Via'nın olduğu yer ikiye ayrıldı,Via biraz daha yavaş hareket etseydi ölebilirdi ama hızlı davranmıştı. O da durmadı ve büyü yapmaya başladı. Ona karşılığını da Elisha kıvılcım çıkararak verdi,Mare ve Beth de onun zihninde veya anılarında önemli olay aramaya çalışıyordu. Bu süreçte sabit kalsın diye de Lizzie dondurma büyüsü yapmıştı. Beth bir şey bulmuşçasına sevinç çığlığı attı. Sonra sevinç çığlığı acıya dönüştü. Arkasını döndüğünde gelenlerin Nyx ve Ariana olduğunu gördü. Ve bir anda 6 kız da yere yığıldı.
***
Elisha yavaş yavaş gözlerini açmaya başladı,etraf çok karanlıktı aydınlatmak için kıvılcım çıkardı ve yanında yatan Annabell,Beth ve Via'yı gördü. Üçü de acı çekermiş gibi kıvrılıyordu. Yardım etmek için yanlarına gitti ama işe yaramadı çünkü hareket edemiyordu,neler olduğunu görmek için arkasına baktığında ise ona bağlı olan zincirler gördü. Sonra odaya bir kez daha bakınca Mare ve Lizzie'nin orada olmadığını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam(TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarBir grup lise öğrencisinin hayatı yıl sonu balosunda olan cinayetle birlikte kayıyor. Ve bu cinayet kızlar arasında kavgalara yol açıyor. Akla gelen 2 kelime vardı:Katil kim? Kitabı sevgili İŞSİZLER'e ithaf ediyorem. ♥♥♥ ©Tüm hakları İşsizler'in gru...