~2~

113 21 637
                                    

Mary Star'ın ölümünün üstünden iki gün geçmişti. Kasabadan  ses seda çıkmıyordu,haftasonu için Star malikanesinde anma törenine hazırlanıyordu herkes.Jenny ikizinin ölümünün altından kalkamamıştı bir türlü. Her gün arkadaşları gelip ona destek oluyordu. Polis memurları ailenin isteği üzerine Mary Star'ın otopsi kararını çıkartmıştı ve okulun kamera kayıtlarına bakıyorlardı.

Polis: Burada durun! Kahretsin,biri kayıtları silmiş!

Müdür Gidiou:(kadının adını unuttum çaktırmayın)Ama bu imkansız!

Polis: Demek ki imkansız değilmiş! Tüm  öğrenciler ile konuşmak istiyorum.

Müdür Gidiou: Ne zaman isterseniz.

Polis: Mümkünse pazartesi.

Müdür Gidiou: Pekala,sizi bekliyor olacağız.

Polis:İyi günler Müdire Hanım.

Müdür Gidiou:İyi günler memur bey.

Lizzie,Beth,Annabell,Elisha ve Mare okulun yakınındaki parkta polisleriin gitmesini bekliyorlardı. Bu sırada da cinayetin kimin yaptığını çözmeye çalışıyorlardı.

Annabell:Sizce kimdir?

Mare:Bence Jenny'dir.

Elisha:Mare salak mısın? Hangi aklı başında olan insan ikizini öldürür.

Lizzie:Belki de aklı başında değildi.

Beth:Ay kızlar ya! Teori kuracağımıza polisleri beklesek daha iyi olmaz mı?

Annabell:Her zamanki gibi mantıklı konuştun.

Kızlar sessizleştiler ve parkta dolanmaya başladılar. Çok sürmeden polis arabaları parkın önüne gelmişlerdi. Memurun amacı gitmekti ama cinayetle ilgili tanıklar bulduğu için parkın önünde durmuştu.

Polis:Kızlar gelir misiniz?

5 arkadaş hızlıca polisin yanına gitti.

Lizzie:Buyrun memur bey.

Memur:Olau yerinde neredeydiniz?

Elisha:Hepimiz spor salonundaydık.

Beth:Hatta Annabell bir açıklamak yapacaktı.

Memur:Ne açıklaması?

Annabell:Partinin gece yarısı bitmeyeceğini.

Polis:Bu mu yani? Sadece bunları mı biliyorsunuz?

Mare:Evet,bir ipucu var mı acaba?

Polis:Maalesef,biri kamera kayıtlarını silmiş.

Kızlsr şüpheyle birbirlerine baktılar. Polis de araladında bakışmalarından şüphe duymuştu.

Polis:Bir şey biliyor musunuz bu konuyla ilgili?

Lizzie:Hayır dedik ya.

Polis:Bilen görürseniz beni aramaktan çekinmeyin.

Annabell:(mırıldanarak)
Aramayacağımıza emin olabilirsiniz.

Polis:Bir şey mi dedin?

Elisha:Tabi ki ararız dedi.

Polis:Pekala,çok dolaşmayın dışarıda. Sonuçta hala dışarıda dolaşan bir katil var.

İntikam(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin