👁👄👁 Türkiye'nin muq gözünden
Amına koyduğum alarmı gene çalıyor lan! Alarmı aldım ve duvara attım, mutlu mutlu gene uyuyacken...
Azerbaycan:LAN AĞBEY KALK NATO BİNASINA ÇAĞRIYOLAR!! KALKSANA AMINA!
Dedi ve kapıyı kırdı-
Türkiye:Natoyuda senide sikerim git uyu lan!
Azerbaycan:1-Amerikada seni siker. 2- kardeş kardeşi sikemez. 3-Okul var gerizekalı ağbeyim.
Hay ben bu okulda, Nato'yu da, Azerbaycan'ı da, Amerika, Rusya ve Ukrayna'yı da sikeyim!
Neyse amına şu dolarsıçanı kızdırmayım doları gene yukarı çıkartır şekline tükürdüğümün yarrağı.Sürüne sürüne dolabın yanına gittim üstüme formamı giydim sonuçta benle alakası bile olmayan bir toplandıdan çıkıp okula gidicektim. Ve gene sürüne sürüne salona girdim.
Azerbaycan:Hele şükür giyindin ben KKTC'ni okula bırakırım şimdi siktir olup toplantına git.
Türkiye:Ne kadar naziksin...
Azerbaycan:Benden naziğini bulamasın canım.
Göz devirip kapıya yöneldim ayakkabılarımı giydim ve Nato binasına doğru yöneldim.
Nato Binasında
Ecdadına tetonoz aşısı yaptığımın binasına sonunda geldim amk şu toplantı bitsede ne bok oluyorsu olsun.
Toplandı odasına giderken Kanada'yı gördüm.Kanada:N'aber dostum?
Türkiye:Sabah uyanma derdi olmasa daha iyi olurdum... seni sormalıyız.
Kanada:Klasik sen, bende iyiyim. Neyse Amerika kızmadan gidelim.
Tamam anlamında kafamı salladım ve beraber sohbet ederek toplantı odasına girdik biraz sonra diğerleride geldiler ve balıkta(Yunanistan) geldi.
Yunanistan:N'aber lan hindi?
Türkiye:Yarrak gibiyim şimdi siktir git!
Yunanistan:Tamam CANIM ARKADAŞIM.
Türkiye:O ARKADAŞI GÖTÜNE SOKARIM LAN!! SEN KİM BENİM ARKADAŞIM OLMAK!!?
Balıka tam yumruk atacakken Amerika kürsüye çıktı gene hangi cehennemi söyliyecek çok merak ediyorum.
Yunanistan ve ben yerimize oturduk ama çıkışta sikicem o hipopotam ağızlı sürtüğü.Amerika:Hello dear Nato members.(Merhaba sevgili Nato üyeleri)
Türkiye:Her zaman bu boku yapıcan demi? kendi diliyle sohbete başlama falan, gerizekalı.
Amerika:Sende ben bunu her yaptığım da sövüceksin demi?
Türkiye:Hıhı.
Amerika:Neyse konumuza gelelim Rusya ve Ukranya'nın savaşı kesinleşti ve bizim bu durumda Ukranya'ya yardım etmemiz gerekiyor. Rusya'dan ne kadar tehtih alırsak....
Devamını dinlemedim çünkü bu savaşta gene boku yiyen ben olacaktım bundan yüzde yüz eminim eğer Ukranya'ya yardım edersem Rusya tarfından atom bombasını götüme yerim, eğer Rusya'ya yardım edersem Amerika'dan atom bombasını götüme yerim artı beni atarlar artı donuma kadar alırlar.
Her türlü Türkiye'nin anası sikiliyor hadi beni geçtim atom bombası yersem Azerbaycan da etki altına girer ve kardeşlerim benim canlarımdır.
Amerika:Thanks for participating. You can go.(Katıldığınız için teşekkürler. Gidebilirsiniz.)
Türkiye:Khekle lando k chertu mozg.(Hehe tamam, sikik beyinli.)
Amerika:Bir şeymi dedin Türkiye?
Amerika'nın Rusça bilmediğini düşünerek dediğimi tekrer ettim. Gözlerimi etrafta gezdirdim bazıları konuşmayı merak ettikleri için otumuş dinliyordu.
Türkiye:Khekle lando k chertu mozg.(Hehe tamam, sikik beyinli.)
Amerika hafiften sırıttı, galiba delirdi ln-
Amerika:Russkiy ya znyau Turtsiya.(Rusça biliyorum Türkiye.)
Türkiye:K chertu moyu udachu-(Şansımı sikeyim-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşsiz Mallar(Ruskey|Ametürk)
Fanfic💫Ya Ruskey ya da Ametürk olcak💫 Ülkeleri shipliyecek kadar kafayı yedim kısa sürücek bir halt zevk meselesi işte 👁💦👄💦👁 Mat sınavına çalışmak❌ Mal mal kitaplar yazmak✅ 🪖🪖🪖 bu emeojiyi kaplumbağı zannetmişliğim var. Yani yazarınız beyin s...