28.Bölüm

622 72 55
                                    


       "Chan hyung mu minnoş bir insan?! Sakin ve barışçıl tavrı sizi etkilemesin. Geçen sene bir kavgaya karıştık. O hengamede bana yanlışlıkla bir yumruk atmış... Bizzat Tanrı'nın kendisini görüp geri geldim."

"Kime benziyordu?"

"Eren Jaeger."

      Hem Jisung'un anlattığı anıya hem de Jeongin ile olan diyaloglarına herkes kahkaha atmıştı.

Minho ve Hyunjin diğerlerine yardıma geleli üç saate yakın oluyordu. Çatıyı süsleme işleri bitmişti ve şimdi yavaş yavaş dolmaya başlayan kutlama alanında, birleştirdikleri iki kokteyl masası yanında sohbet ediyordu ekip.

   İlk 1 saatleri Jeongin ve Jisung'un sevgili olduklarını açıklamaları ve buna şaşırmayan ekibin onları kutlayıp ardından alay etmeleriyle geçmişti.

"Chan hyung bu söylediğini duymasın Ji." diye gülerek araya girdi Seungmin.

   Bir yandan da az ileride kurdukları sahne ekipmanlarını kontrol eden hyungunu izliyordu.

   Onları sahnede görmek tarifsiz bir haz veriyordu küçük olana. Felix ile birlikte 3racha'nın en büyük hayranlarıydı.

" Duysun." diye ilgisizce yanıtladı Jisung en yakın arkadaşını.
"Changbin hyungu suçlarız."

"Amk? Ben ne alaka? Ağzımı bile açmadım."

Bu kez omuz silkti küçük olan.

"Her şeyin suçunu sana atarak yaşıyoruz. Böylesi daha kolay."

"Kesinlikle." diye onayladı Seungmin.
"Mesela bu öğlen okuldan çıkarken üzerime kuş pisledi. Ve bu senin suçun."

    "Bir şekilde hepiniz ruh hastası pezevenklersiniz. Fikrimce tedavi görmelisiniz."

"Jisungla çıkmaya başladığından beri senin fikirlerini ciddiye almıyoruz Jeongin-ah. Üzgünüm."

  Jisung, Hyunjin'in kendisine laf sokmasıyla yüzünü buruştururken Minho bunu kutlamak için küçüğüne yumruğunu uzatmış ve aynı şekilde karşılık almıştı.

    Ekip kendi arasında havadan sudan muhabbet etmeye devam ederken yanlarına gelen bedenle es vermişlerdi.

"Jongin hyung. Bir sorun mu var?" diye sordu Minho asık suratlı büyük olana.

"Misafirler gelmeye başladı. Ama Junmyeon hyung ve Chris daha ayarlamaları bitirmedi. Birinin sahneye çıkması gerek. Slow bir şeyler iyi olurdu."

"Sen niye çıkmıyorsun?" diye soran Jisung'a göz devirdi Jongin.

"Adıma yapılan sürpriz hoş geldin partisinde şarkı mı söyleyeceğim Jisung?"

"Adına yapılan sürpriz hoşgeldin partisinin bütün hazırlığına karıştın ama. Hem de masaların köşelerinin hangi yöne bakacağına kadar. VE MASALAR YUVARLAK!"

   Son cümlesinde sesini yükselten gencin ensesine yavaşça vurduktan sonra gözlerini masada gezdirdi büyük olan.

" Changbin?" diye umutla küçük olana sorduğunda başını iki yana salladı Changbin.

" Üzgünüm hyung. Kök hücrelerime kadar rapperım ben. Jisung çıksın."

"İmkanı yok. Chan hyung 12 şarkılık bir liste çıkardı. Enerjimi harcayamam."

   Jongin göz devirdi. Ve bu sırada bakışlarının Seungmin'e değmesiyle sevimli bir gülümseme takındı yüzüne.

" Minnie~"

You're Art - Hyunmin (Stray Kids) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin