10.Bölüm

1.1K 135 45
                                    

 Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun 💕

***************************************

  "Uyansana artık öğlen oldu be!" diye başında bağıran cırtlak sesle gözlerini araladı ve bir çok küfür barındıran bakışlarını yatağının başındaki Jeongin'e dikti Hyunjin.

"Ne istiyorsun aptal tilki. Bugün dersim yok. Bırakta uyuyayım."

    Hyungunun huysuz haline göz devirdi Jeongin.

"Dersin yok ama görünüşe bakılırsa randevun var. Aptal drama queen. Seungmin hyung aradı az önce. Dersi 1 saate bitiyormuş."

   Hyunjin duyduğu şeyle hızla yerinde doğruldu.

   Dün gece neredeyse sabaha kadar Seungmin ile mesajlaşmıştı. Havadan sudan konuşup birbirlerini tanımaya çalışmışlardı. En sevdikleri renkleri, favori yemeklerini, şarkılarını, idollerini ve daha bir çok basit şeyi konuşmuşlar ve ertesi gün için buluşma kararı almışlardı.

   Fakat Hyunjin geç yatmanın etkisiyle henüz uyanamamıştı. Ta ki bir kaç dakika öncesine kadar.

   Jeongin'in dediği şeyle anında yataktan fırlamış ve hızla hazırlanmaya başlamıştı.

    Dolabının önünde ne giyeceğine karar vermeye çalışırken  yatağına oturan küçüğünün sesiyle bir yandan da onu dinlemeye başladı.

"Seungmin hyungla flört mü ediyorsun?"

   Jeongin'in şaşkın sesiyle kaşlarını çattı ve arkasını dönüp gözlerini ona dikti. Jeongin elindeki Hyunjin'e ait olan telefonu salladığında bu kez göz devirdi büyük olan.

"Özel hayat diye bir şeyin varlığından haberin var mı senin? "

" Yıllardır birlikte yaşayan insanlar olduğumuzdan birbirimizin donunun rengine kadar her şeyi bildiğimizden haberin var mı senin?"

    Küçük olanın alaycı tavrına tekrar göz devirdi Hyunjin.

" Kes dramayı da soruma cevap ver. "

" Saçmalama Jeongin. Benim ne zaman biriyle flört ettiğimi gördün? "

" Beni şaşırtan da bu zaten. Sabaha kadar konuşmuşsunuz. Birbirinize saçma sapan sorular falan sormuşsunuz. Bu tam da flörtleşen insanların yapacağı cinsten bir konuşma. "deyip tek kaşını kaldırdı Jeongin. Bu sorgulama moduna geçtiğinin işaretiydi.

" Sadece onu kendime alıştırmaya çalışıyorum. Bunun onun için tahminimden daha zor olduğunu fark ettim. Yardımcı olmak istiyorum. "

" Çünkü onun sana yardımcı olmasını istiyorsun? Kulağa biraz bencilce geliyor."

"Bir de bana drama queen dersiniz. Seungmin ile tanışma amacım zaten bu Jeongin. Bunu o da biliyor. Yani kimseyi kullanmıyorum. Zaman ne getirir bilmiyorum ama şuan bir araya gelme amacımız zaten bu. Bu yolda arkadaş olabiliriz elbette. Ama şuan ikimizin de önceliği farklı. Bana yardım etmesini istiyorum tabiki. Ve bu süreçte ben de ona yardım edeceğim. İkimizin de çıkarları var. "

   Gömleğinin son düğmesini iliklerken konuşmuştu Hyunjin. Jeongin ise göz devirdi.

" Akıllıca konuştuğun zaman seni hiç sevmiyorum. Sen bu ekibin aptalısın. Kendine gel. "

   Büyük olan bu cümlelerden sonra yatağındaki bedenin üstüne atlamış ve onu kısa bir boğuşmaya sürüklemişti.

   İkili sabah enerjilerini bu şekilde attıktan sonra nihayet okulun bahçesine gelmişlerdi.

You're Art - Hyunmin (Stray Kids) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin