《11》

5 2 0
                                    

Pohled Noaha:

Nemohl jsem se nabažit jeho dokonalých rtů.
,,E-eddie?"
,,Ano?"
,,Mohl bych ti... udělat prácičku?"
On se na mě nechápavě kouknul, ale pak pochopil, co tím mám namysli.
,,Jestli jsi připraven, tak jo"
,,Popros, daddy" kleknul jsem si
,,O-h, prosím" vzdychnul a skousnul si ret
Tak jsem mu začal pomalu hladit na rozkroku. Pak jsem pomaličku rozepnínal poklopec a stáhnul jsem mu kalhoty ke kolenům. Tak jsem zapumpoval přes jeho boxerky a pak i ty jem stáhnul. Jeho velká erekce se vyhoupla a dala mi malou facku do nosu. Tu jsem obkroužil jazykem a pak přejel po celé jeho délce. On zavzdychal a já si strčil jeho žalud do rtů. Vsál jsem ho a pak jsem začal pumpovat dopředu a dozadu a sál jsem a někdy použil i zoubky. Jeho vzdychy se rozléhaly po kabince. Netrvalo dlouho a Eddie se mi udělal do pusy a já vše spolykal.

_________________
Pohled Eddieho:

,,Kurva, Noahu. Tohle mi nemůžeš dělat" řekl jsem a on se zasmál. Já si mezitím oblékl zpátky boxerky a kalhoty. ,,Jaký jsem byl?" zeptal se a já se usmál a přitáhl si ho za bradu do polibku. ,,Byl si kurva dobrý" špitl jsem a on se usmál. Já neváhal a znovu ho políbil. A tak jsme se chvíli líbali. ,,Dáme tady znovu sraz po obědě" řekl jsem mu a on kývl. ,,Dobře" řekl a usmál se. Společně jsme tomu druhému koukali do očí. ,,Nechci tě pouštět",,O víkendu budu celý jen tvůj, Dawsone" řekl a ušklíbnul se. Mezitím si pohrál s mými vlasy a já se musel usmát. ,,Tak ty takhle jo?",,Pane Dawsone, budeme mít problém když oba dva nedorazíme na naše hodiny" špitl a já ho plesknul přes zadek. ,,No jo, pane Smithe" řekl jsem a věnoval jsem mu ještě jeden polibek než jsem vzal svůj batoh. ,,Po obědě tady. Nezapomeň, zlato"

_______________
Pohled Noaha:

,,Na tebe se nedá zapomenout, zlato" odpověděl jsem a vydal jsem se do naší třídy, kde na mě čekali kluci.
,,Ahoj ty náš zamilovaný Noahu" pozdravil napřed Charlie, když jsen si sednul do lavice
,,Ale ale, co se stalo? Ty máš cucáky?!" přidal se k němu Jimm
,,Aaale, že už by se mezi vámi stala vážná věc?"
,,Ahoj a tiše. Nechci, aby se to někdo dozvěděl. A něco málo už bylo, ale tak daleko jsme ještě nedošli." zasmál jsem se
,,Takže uspokojení?" rýpal Charlie
,,Jo a ticho"
Pak přišla třídní.
,,Takže, vážení. Pojede se na školu v přírodě. Pojedete tam vy a čtvrťáci, je to vzájemné propojení tříd naší školy. Pojede se od pondělí, kdy si dáme sraz na nádraží v 8 hodin ráno. Pojedeme vlakem a budeme tam spát v chatkáh po dvou. Vždy jeden druhák jeden čtvrťák. Vrátíme se další pondělí odpoledne. Ostatní informace najdete na papíře, který vám teď rozdám." 
Já jsem pomyslel na Eddieho a usmál jsem se.
________________
Pohled Eddieho:

Dostali jsme od našeho učitele papíry s informacemi ohledně výletu do přírody. Jediná dobra věc, že tam bude Noah. Hned jsem vytáhl telefon a napsal Noahovi.

Me: Budeme spolu v chatce, je ti to jasný:)

Noah💗: Samozřejmě, že jenom s tebou:)

Me: Řeknu to hned učiteli, ať s tím počítá. Nesmí mi nikdo zabrat místo pro tebe

Noah💗: No jo ty žárlivko 😂

Me: Budeme zase celý týden spolu, to se těším. A až budeme sami v chatce, tak to bude ještě lepší ☺️

Me: Ale těším se na náš víkend. To budeme úplně sami a uděláme si hezký večer;)

Noah💗: Taky se nemůžu dočkat. Už aby to bylo:(

Me: Ještě zítřek a bude to:)

Me: No nic, budu končit nebo mě učitel zabije za to, že používám telefon:D

_______________
Pohled Noaha:

Musel jsem se opět usmívat jak debílek.
,,Ale ale, tady si někdo s někým natuty vrká." zašeptal Charlie, který pozoroval, jak si pod lavicí pročítám naší konverzaci s Eddiem a u toho se usmívám.
,,Nech toho, Charlie" drkul jsem do něho ramenem
,,Dalton a Smith k tabuli!" a jéje
,,Noahu, Vy mi vypočítejte mi úplnou kvadratickou rovnici přes Diskriminant z rovnice x²-11x+30=0 a Vy, Charlie mi vypočítejte úplnou kvadratickou rovnici přes Diskriminant z rovnice x²+4x+4=0"
Chvíli mi trvalo, než jsem si vzpomněl, jak se to počítá, ale naštěstí jsem si vzpomněl. Nejdříve jsem si vybral body a, b, c, pak jsem si udělal Diskriminant a pak jsem udělal ze závěru dvě rovnice  a výsledky zapsal do jedné množiny s názvem K. Po očku jsem kouknul na Charlieho a ten teda vařil z vody, ale koukal se ke mně a pak do dal dohromady.
,,Dobře, pánové, tentokrát vám to vyšlo, máte 1, ale příště už mě nerušte" řekla úča.
________________
Pohled Eddieho:

Na obědě jsme se sešli. Daniela a Luka jsem nechal zase u stolu samotné a sám jsem si sedl k Noahovi a jeho partě. ,,Poslední dobou si sedáš k nám” zasmál se Noah a já se usmál. ,,A vadí ti to?” zeptal jsem se a pod stolem ho chytil za stehno. ,,Samozřejmě, že ne. Jen tvoji kámoši koukají” zasmál se Noah a já pokroutil očima v sloup, ale s úsměvem. ,,Jim je to jedno už” řekl jsem a mezitím se pustil do jídla. ,,Fuj. Dneska to jídlo je hnusný” řekl jsem a pak jsem se naklonil k Noahovi. ,,Na záchodcích budu čekat” špitl jsem než jsem odešel i s tácem pryč…
________________
Pohled Noaha:

,,Ale ale, soukromé záležitosti na záchodě?" zašeptal Charlie
,,Tobě nestačilo to vyvolání k tabuli? Být tebou, tak už se v našem vztahu s Eddiem nešťourám. Až něco většího bude, oznámím ti to sám. To samý i pro vás dva, Jimme a Kevine" řekl jsem rázně
,,Jasný, kapitáne!" řekli všichni jednohlasně
,,Děkuju za pochopení, mějte se pěkně, užijte s víkend a ahoj" rozloučil jsem se
,,Ahoj, Noahu Dawsone" pozdravili všichni
To už se máme s Eddiem brát jako? I když teda není to špatná představa, to fakt ne. Naopak, je velmi pěkná...
Pak jsem šel odnést talíř do kuchyně ke kuchařkám a pak jsem se vydal záchody, kde už na mě čekal Eddie, který byl opřený o zeď a pramínek vlasů mu spadal d obličeje. Byl tak sexy... Bože, Noahu, na co to zase myslíš?
________________
Pohled Eddieho:

Usmál jsem se, když jsem ho viděl přicházet. ,,Kluci mi řekli Noahu Dawsone. Co tomu říkáš?” řekl Noah a já ho mezitím zatáhl do naší kabinky. ,,Už nás mají jako za manželé jo?” zasmál jsem se a Noah si pohrál s mými vlasy. ,,Podle mě jo” zasmál se taky Noah a já se podíval na jeho rty. On udělal to samé. ,,Už to nevydržím” řekl jsem než jsem si ho přitáhl do polibku. Po chvíli jsme se kvůli kyslíku odpojili. ,,Už se těším na víkend. To budeme úplně sami a bude to super”,,Můžu po tvém domě chodit nahý? Protože občas spím bez ničeho” oznámil mi Noah a já pokroutil hlavou. ,,To radši nedělej. Mám okno naproti jedné holky a ta mi občas kouká do okna když jsem bez trička” zasmál jsem se a Noah se mnou…

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Trochu delší kapitolka. Doufám, že se líbila 😁

Crazy in Love /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat