《6》

7 2 0
                                    

Nechtěl jsem tomu věřit...

YOU ARE 92% GAY. Zaklapnul jsem počítač a začal jsem brečet. Za chvíli můj brek přetrval k naštvání a začal jsem bušit polštářem o postel a házel jsem s ním o zem. Pak jsem se svalil na postel a znovu jsem začal brečet. Ne. To nemůže být pravda. To prostě nejde. Potřeboval bych obejmout. Od Eddieho, problesklo mi hlavou. Ach Eddie, co ty se mnou děláš?!? Eddie je jako obrázek. Jeho oči, jeho kudrlinky ve vlasech, jeho nos, jeho plné růžové rty, jeho úsměv, jeho vůně, jeho chování, jeho styl oblíkání. Všechno je dokonalé. Eddie mi ukázal moje dosud neobjevené já.
________________
Pohled Eddieho:

Nakonec to tak rychle uteklo, že už byl víkend. Mamka si vyrazila s kamarádkami do města na nákupy a já byl doma a uklízel. Sice byla sobota, a Noah už tady byl, ale chtěl jsem mít jistotu, že tu bude uklizeno. Nakonec když jsem si byl jistý, že je uklizeno, tak se ozval zvonek. Mamka to být nemohla, protože ta před hodinou teprve odjela a tak brzo se nevrací. A tak jsem se šel podívat kdo to zvoní. Ani bez toho, abych se podíval přes kukátko, jsem otevřel dveře a podíval se kdo to je. Za dveřmi byl můj otec. Chtěl jsem zavřít dveře, ale můj táta je silnější a otevřel je. ,,Synku, ahoj" řekl a já začal mít strach. ,,C-Co tady chceš?",,Jen si popovídat"
_______________
Pohled Noaha:

V sobotu jsme byli s klukama v kině. Moc jsme si to užili. V tom filmu byla taky gay-pár. To jsem si vzpomněl na Eddieho a začal jsem si představovat místo tich dvou mě a Eddieho. Začal jsem se červenat a usmívat se jak debílek. Ovšem Charlie, sedící vedle mě si toho všiml. Potom mi zašeptal do ucha: ,,Taky podporuješ? Nebo snad jsi?"
Já jsem na něj jen mlčky koukal.
,,Počkej, nechceš mi říct, že jsi?"
,,Hmmmmmmm" odvětil jsem
,,Takže jo. Omg! Moc tě podporuji a neboj, nikomu to neřeknu, ale klukům to taky řekni, ale jak chceš"
,,Jo, děkuju moc"
Po kině jsem jim to teda řekl, vzali to všichni v pohodě. Mám je moc rád. Teď už to říct jen rodině...
________________
Pohled Eddieho:

,,Nechceme tvoje peníze!"řekl jsem když se se mnou táta dohadoval. On se naštval a vstal. Já taky vstal. ,,Chci vám pomoct!",,Ale my tvoji pomoc nepotřebujeme! Žijeme si s mamkou lépe než si myslíš! Podívej se na sebe! Je nám bez tebe lépe!" křikl jsem po něm taky. On se naštval a vrazil mi. Já padl hned na zem a chytil se pod okem. ,,Jsi stejně slabý jak tvoje matka. Nic nevydržíte" řekl než odešel. Já sykl a mezitím vstal. Domem se ozvalo třísknutí dveří, takže odešel. Já to neřešil a šel do koupelny se podívat do zrcadla. ,,Sakra" špitl jsem když jsem viděl, jak se mi začal dělat monokl. Nezměnil se. Je furt stejně agresivní...
_______________
Pohled Noaha:

S klukama jsme teda byli ještě v obchodech, a oni si ze mě dělali srandu. Teda, já samozřejmě vím, že to mysleli dobře a chtěli mě pobavit, což se jim povedlo...Jsme zašli do obchodu a oni zamířili do ženského oddělení a vtáhli mě tam. Pak řekli, že si mám něco vyzkoušet. Já jsem se začal smát a oni taky a nakonec jsem si vybral řetízek s perličkou a náramek pro štěstí. Každou chvíli jsem myslel na Eddieho. Zítra už ho uvidím konečně. Moc se těším...
_________________
Pohled Eddieho:

Když mamka dorazila domů t nákupů, tak já se snažil dělat, že se nic nestalo. Ale moje mamka si toho samozřejmě všimla. ,,Kdo ti to proboha udělal?" zeptala se a hned pustila tašky, které držela. Přešla rychle ke mně a pohladila mě pod okem, kde byl monokl. Nic jsem řekl a do očí se mi nahrnuly slzy. ,,Eddie, broučku, mluv se mnou" řekla a já spustil slzy. ,,B-Byl tady" špitl jsem a mamka pokroutila hlavou. Nic už neřekla a objala mě. Já se ji pevně držel. A to má zítra přijít Noah...
________________
Pohled Noaha:

Uteklo to jako voda a bylo 10 hodin ráno. Tak jsem se připravil na tu dnešní návštěvu u Eddieho. Nejdřív jsem se šel osprchovat, potom jsem si vybral oblečení, bylo to: uplé modré džíny s dírami na kolenou, bílé tričko a kolembpasu jsem si uvázal svojí červeno-černou kostkovanou košili. Z podtrička jsem si vytáhnul zlatý řetízek s dvěma zlatými přívěšky. Na ruku jsem si zapnul náramek pro štěstí, jež jsem si koupil včera. Použil jsem antiperspirant a navoněl jsem se voňavkou. Pak přišla řada na vlasy. Vzal jsem si mojí "badboysuperčelenku" a projel jsem si s tím vlasy, poté jsem je vyfénoval a oni udělali můj supr badboy účes. Potom jsem si sbalil do jedné kapsy mobil, do druhé nabíječku + jsem si dal doklady a peníze do krytu na mobil. Potom jsem sešel dolů a tam byli rodiče.
,,Kam jsi se tak vymódil, synu?" zeptal se táta
,,Jdu k Eddiemu, vrátím se až vám dám vědět"
,,Dobře, dávej na sebe pozor" řekla mamka
Potom jsem se s nima rozloučil a šel jsem směrem k Eddiemu baráku.
_________________
Pohled Eddieho:

Ráno jsem si tak trochu přispal. Potřeboval jsem to docela. Nakonec mě musela budit mamka s tím, že je hotova snídaně. ,,Jak ses vyspal?" zeptala se mě a já se pousmál. ,,Ale jo, dobře" řekl jsem a ona mi věnovala úsměv. ,,Přijď pak dolů, až budeš hotový" řekla než odešla. A tak jsem vstal a šel rovnou do koupelny. Vykonal jsem svoji potřebu, hygienu a radši si dal ještě sprchu. Po sprše jsem se vrátil zpátky do svého pokoje kde jsem si vybral oblečení na doma. Pak se převléknu. Nakonec jsem sešel schody dolů kde na mě v jídelně čekal talíř se snídaní. ,,Nech si chutnat, zlatíčko",,Děkuji mami" řekl jsem než jsem se pustil do jídla. Už teď se těším až přijde Noah...

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Jak se líbila další kapitola? 😁

Crazy in Love /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat