Caroline a Elena připravovali všechno na večer na pleš v maskách , byla jsem s nimi a pomáhala jsem jim z výzdobou ." Jak se ti zatím líbí tady v Mystic Falls ?" Zeptal se mne Damon , usmála jsem se a pokročila jsem ramena ." Není to špatné "
" Určitě jsi zvyklá na něco jiného "
" To ano ale já si zvykám rychle " Damon se usmál a podal mi další kytky abych je navěsila na strop . Když jsem to udělala Koukla jsem se kolem a viděla jsem Klause s Caroline , něco ji říkal a ona se usmívala . Pak se koukl na mne , rychle jsem se podívala jinam , jak jsem opět lezla dolů uklouzla mi noha , zapravovala jsem a padala jsem dolů , jediné na co jsem se zmohla byl výkřik , zavřela jsem oči a čekala jsem tvrdý dopad ale nic takového se nekonalo , otevřela jsem oči a byla jsem u Damona v náruči ." No ... Ještě že jsem tady byl " Usmíval se Damon a držel mne u sebe v náruči . " Promiň nějak mi to ujelo " Usmála jsem se a on mne pomalu postavil na zem ." Ehm .. " Ozvalo se za námi , já i Damon jsme se otočili a Klaus s Caroline se na nás dva koukali ." Jsi v pořádku ? Viděla jsem to "
" Ano , Damon je můj zachránce " Usmála jsem se a pohladila jsem ho rukou po hrudníku , Damon se pyšně uculoval dělalo mu to dobře , bylo to vidět na jeho výrazu ve tváři ." No .. Pojď semnou do auta pro další věci " Řekl mi Klaus ." Já tady mám ještě nějakou práci "
" Alexandro !" Řekl přísným hlasem , narovnala jsem se v zádech a opět jsem měla to nutkání dělat co on chce a vlastně jsem ani nevěděla proč . Kývla jsem hlavou a šla jsem tedy sním .
Došli jsme na parkoviště a on otevřel kufr kde nic nebylo ." Nic tady není "
" Já vím zlato " Otočila jsem se k němu a on už stál těsně u mne ." Co to zas děláš ?"
" Víš že tě muže ovlivnit a pak udělat to aby jsi si nic nepamatovala "
" Ano "
Odpověděla jsem mu , on mne chytl za bradu a zadíval se mi do oči ." Mužů už jít ?" Zeptala jsem se ho , on se ale jen pousmál a zavrtěl hlavou že ne ." Klausi !! Alexandro !!" Slyšeli jsme jak na nás huláka Elena , Klaus mne pustil a já jsem se usmála ." Moje záchrana "
" Ne na dlouho " Odpověděl mi , šel z něho strach , dokázal během malé chvíle změnit tón hlasu a všechno kolem ......Klaus .....
Když byl večer a já musel na ten stupidní ples nebo co to bylo , měl jsem masku ďábla . Neměl jsem rad tyhle akce , když je pořádala moje sestra dalo se to nějak snést ale teď opravdu ne .
Koukal jsem se kolem a Stefan mi podal skleničku whisky , rozhlédl jsem se kolem a přišla Elena a Caroline , Elena byla za vílu a Caroline měla kočičí kostým . Do sálu vešel Damon a hned za nim Alexandra jako anděl , držela ho za ruku a on ji něco Pošeptal . Tak že věří Damonovi , no to si vybrala toho pravého , měla věřit Stefanovi a ne jemu .
Došli k nám a Damon šel pro pití , Elena chytla Caroline a šli na parket ." Máš nějak blízko k Damonovi "
" Je milý .. " Řekla mi Alexandra a chtěla odejít , Chytl jsem ji za paži a otočil jsem ji k sobě ." Dost Klausi " Vyškubla se mi a já jsem se zasmál ." Co si myslíš že jsi nějaký alfa samec nebo co !"
" Já jsem alfa samec zlato " Zasmál jsem se ." Pojď " Chytl jsem ji za ruku a vedl na parket , otočil jsem ji čelem k sobě a začal jsem sní tancovat ." Neutečeš mi , nemůžeš "
" Bojím se tě "
" To je dobře , mám ti nahánět strach broučku "
Alexandra zavrtěla hlavou , Chytl jsem ji za bradu a její obličej otočil k tomu mému ." Nejsi pro mne důležitá , jen si rád hraju . Bavím se , nechci aby jsi do toho motala city "
" City ? Já ale nehledám to co chceš ty , motám do všeho city , chci aby mne konečně někdo bral vážně , aby mne miloval ."
Zasmál jsem se tomu co řekla ale Alexandra se nesmála , sledovala mne a na sucho polkla ." Chceš lásku ? Jako vážně ? Mužů si s tebou jen hrát , když budeš chtít Alexandro . Ale každá hra něco stojí " Díval jsem se ji do oči , sklonil jsem se k jejímu krku ." Mužů ti ukázat rozkoš, aby jsi byla v sedmém nebi lásko " Musel jsem se ji dostat pod kůži , neodolá já viděl co to sní nedělalo když jsem se ji dotýkal .Oblbnout ji a pak hodnotu do srdce , tyhle hry mne bavili .
" Pamatuj na má slova" Pošeptal jsem Alexandře do ucha , ona na mne otočila hlavu ." Pamatuji jsi všechno co jsi řekl " Odpověděla mi , pousmál jsem se . Musel jsem udělat to aby každý viděl že mezi námi něco je , protože až ji zabiju první koho obviní budu já . To ale já nepotřebuji , nechci aby na mne Caroline byla naštvaná , nebo ostatní . Jen Stefan věděl o me rodině , plus Damon ale ten nevěděl všechno .
Políbil jsem Alexandru na rty a přitiskl jsem ji víc na sebe , zavřel jsem oči aniž bych chtěl a políbil jsem ji ještě jednou . Rukou jsem ji vjel na tvář a pak na krk . Líbala hezky to se ji muselo nechat ..
ČTEŠ
Pomstychtivý Král
FanfictionOn touží po pomstě a ona po tom aby ji někdo miloval a bral konečně vážně . Příběh kde pomsta vyhraje nad láskou, i když oba dva od prvního pohledu vědí že bez sebe nedokážou být . ⚠️Milostné a erotické scény ⚠️ ⚠️15+⚠️